کد خبر: ۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه موقت شیراز:

دریافت حقوق‌های نجومی جنایت در حق ملت ایران است

امام جمعه موقت شیراز گفت: حقوق‌های نجومی از ناحیه دشمن و ضدانقلابیون است، آنانی که زیر باد کولر می‌نشینند و با چند امضاء حقوق چند ده‌میلیونی می‌گیرند از آزادگان خجالت بکشند.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی شامگاه سه‌شنبه در جمع آزادگان شیراز آن‌ها را شوکت نظام دانست و اظهار داشت: تاریخ پررنگ و پرخون انقلاب و شوکت کنونی ایران مدیون شهدا، ایثارگران و آزادگان است.

 امام جمعه موقت شیراز با اشاره به انهدام یک گروه داعش در کرمانشاه عنوان کرد: این‌ها به دست مردانی منهدم شدند که فارغ از زدوبندهای سیاسی رهبر عزیز و فرزانه را الگوی خود قرار دادند.

وی افزود: دشمن از آغاز انقلاب در حال تلاش برای ضربه زدن به ایران بوده‌ است اما هرگز موفق نشده و امروز جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت در جهان هستند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه آزادگان هرگز مسیر خود را گم نکردند خاطرنشان کرد: دشمن که ضعف خود را در ضربه زدن به ایران دید سعی در قطع کردن بازوهای ایران دارد اما مدافعین حرم آنها را ناامید کرده‌اند.

امام جمعه موقت شیراز داعش را ساخته دست غرب و عربستان خواند و تصریح کرد: داعش در برابر رشادت‌های رزمندگان شکست خورده‌اند و دشمن نقشه‌هایش نقش بر آب شده است.

وی نقشه‌های دشمن را تمام مستمر و تمام‌نشدنی دانست و گفت: حقوق‌های نجومی از ناحیه دشمن و ضدانقلابیون است، آنانی که زیر باد کولر می‌نشینند و با چند امضا کردن حقوق چند ده‌میلیونی می‌گیرند از آزادگان خجالت بکشند، در دیزی باز بود، حیای گربه کجا رفته است؟

رضوی اردکانی بین آزادگان بیان کرد: دریافت این حقوق‌ها جنایت و دزدی از 80 میلیون نفر است، مسئولان نامه امام علی(ع) به استاندار بصره را الگوی خود قرار دهند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان