کد خبر: ۹۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
به دلیل عدم نظارت؛

غرفه ها در تفرجگاه های اقلید سرگردنه را رد کرده اند

بر اساس گزارشات و شکایات واصله تعداد محدود غرفه داران تفرجگاه ها مواد غذایی وخدمات خود را با چندین برابر قیمت به مصرف کننده عرضه میکنند که این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات برای مسافرین شده است.

به گزارش شیرازه   در داستان های ضرب المثل حتما حکایت سرگردنه را خوانده اید.در پایان آن حکایت آمده است که «صد رحمت به دزدهای سر گردنه ، اینجا که از پیچ و خم های گردنه خطرناک تر است.»

این حکایت همچنان در مغازه ها و سوپرمارکت های شهرستان اقلید در حال برپایی است و ادامه دارد.

هنگامی که هموطنان قصد سفر به یکی از نقاط کشور را میکنند برنامه های خود را طوری تنظیم میکنند که نهایت استفاده راببرند، این برنامه ها از مسافت گرفته تا هزینه های سوخت و اقامت و دیگر موارد.

شهرستان اقلید هم یکی از مکان های زیارتی سیاحتی و خوش آب وهوای کشورمان است که که سالیانه مخصوصا ایام بهار وتابستان میزبان خیل کثیری از هم وطنان عزیز و شریعت دوست است.

متاسفانه در کنار این همه موهبت الهی که شهرستان ما را متمایز کرده است بی برنامگی مسئولان در واگذاری غرفه ها یا اماکن تجاری واقع در تفرجگاه های شهرستان نور چشمی برای مسافران و گردشگران شده است.

تا آنجایی که این مکان های تجاری،تفرجگاه ها را با سر گردنه اشتباه گرفته و به غارت مسافران میپردازند و هیچ قدرتی هم تاکنون جلودار آنان نبوده است.

بر اساس گزارشات و شکایات واصله این تعداد محدود غرفه داران تفرجگاه ها مواد غذایی وخدمات خود را با چندین برابر قیمت به مصرف کننده عرضه میکنند که این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات برای مسافرین شده است.

آیا نظارت بر این اماکن وظیفه واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان اقلید است؟؟

آیا نظارتی وجود دارد؟؟اگر وجود دارد چرا اینگونه مسائل گریبانگیر مسافرین است؟؟

آیا این موضوع پیگیری میشود؟؟

ما منتظر گزارشات وتوجیهات مسئولان صنفی هستیم...

برچسب ها: اقلید ، تفرج ، سر گردنه
نظرات بینندگان