کد خبر: ۹۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز خبر داد:

به دام افتادن دزد آب چندین روستا در نی ریز

به دام افتادن فردی که با نصب انشعاب غیرمجاز، از آب شرب چند روستا در مرغداری شخصی خود استفاده می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش شیرازه محمدصادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز  گفت :  اهالی چند روستای بخش مرکزی که دارای یک خط لوله آب شرب متصل به آب شهر هستند، و از کمبود آب و قطعی آن بشدت رنج می‌بردند، از اداره آبفا شهری می‌خواهد که مشکل را حل کند.

وی ادامه داد : این تخلف هنگامی محرز شد که اهالی یک روستای بخش مرکزی از کمبود و قطعی مکرر آب روستا به تنگ آمده و از اداره آبفا شهری نی‌ریز خواستار رفع مشکل می‌شوند که با کنترل فشار آب توسط کارشناسان آبفا، فرضیه سرقت آب مطرح می‌شود.

رفیعی ادامه داد : چندی بعد هنگام تعمیر یک ترکیدگی توسط مأموران آبفا، آنها متوجه انشعابی مشکوک به سمت یک مرغداری می‌شوند و با استعلام می‌فهمند که این انشعاب 63 میلی‌متری از شاه‌لوله 75 میلیمتری، غیرمجاز است و سرقت محرز آب است.

دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز  گفت : با اعلام شکایت اداره آبفا در دادسرا، با حکم قضایی و با حضور مأموران کلانتری 11 استقلال و کارشناسان اداره آبفا، این انشعاب قطع و شبکه جمع‌آوری می‌شود.

وی اظهار داشت : در این مرغداری آب شرب شهر و روستاهای اطراف در یک استخر و چند تانکر ذخیره شده و مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

رفیعی گفت :  فرد متخلف در دادسرا حاضر شده و تفهیم اتهام می‌شود و فعلاً با قرار بازداشت متناسب در زندان بسر می‌برد.

منبع: نبض نی ریز


برچسب ها: دادستان ، نی ریز ، دزدی ، آب
نظرات بینندگان