کد خبر: ۹۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان :

خوابگاه ورزشکاران سپیدان در هفته دولت افتتاح می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان گفت : در هفته دولت سه پروژه عمرانی در حوزه ورزش افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شیرازه بیژن احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت سه پروژه عمرانی در حوزه ورزش افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها بیش از20 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی ، بهره برداری از خوابگاه ورزشکاران ، زورخانه ، سالن ورزشی روستای دالین را از جمله طرح های ورزشی آماده افتتاح شهرستان سپیدان در هفته دولت اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و برنامه های این اداره در هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت سه پروژه عمرانی  شامل خوابگاه ورزشکاران ، زورخانه ، سالن ورزشی روستای دالین در حوزه ورزش افتتاح و به بهره برداری می رسد.

احمدپور خاطرنشان کرد: خوابگاه ورزشکاران  شهرستان با اعتبار بالغ بر 750 میلیون تومان ؛ سالن ورزشی روستای دالین در منطقه هماشهر با اعتبار بالغ بر 850 میلیون تومان و تنهازورخانه شهرستان با اعتبار بالغ بر 450میلیون تومان آماده بهره برداری می باشد که این در هفته دولت اتفاق می افتد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان اظهار داشت: ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی همواره جزو اولویت های اصلی در شهرستان بوده و هست.

احمدپور ضمن افتتاح طرح ها از برگزاری برنامه هایی در قالب همایش پیاده روی و کوهپیمایی،ادای احترام به مقام شامخ شهداء،مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی در طول هفته دولت با همکاری هیأت های ورزشی درشهرستان خبرداد.وی برنامه های متنوع ورزشی برای کارکنان دولت را در این هفته از شاخص ترین برنامه ها اعلام نمود

منبع:  مارگون

نظرات بینندگان