کد خبر: ۹۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
رئیس آموزش و پرورش منطقه ششده و قره بلاغ:

برخی دانش آموزان در کانکس درس می خوانند

رئیس آموزش و پرورش منطقه ششده و قره بلاغ گفت: در بسیاری از مدارس سرایدار را اخراج کرده ایم و‌دانش آموزان را در قسمت سرایداری کلاس داده ایم ، در برخی نقاط هم از کانکس استفاده میکنیم که در سرما و گرما بسیار مشکل دارند.

به گزارش شیرازه    محمد علی بلاغی اینالو رئیس آموزش و پرورش منطقه ششده و قره بلاغ گفت: در حال حاضر در این منطقه پنج هزار و‌نهصد دانش آموز و ششصد همکار فرهنگی مشغول تحصیل و تعلیم هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز مسئولان آینده هستند گفت: هزینه کردن درآموزش و‌پرورش که آینه تمام نمای جامعه است هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

بلاغی در قسمت دیگری از سخنانش اظهار داشت: نود و پنج درصد معلمین این منطقه غیربومی اند و به همین خاطر نیاز شدیدی به خانه معلم جهت معلمان اسکان موقت معلمان غیر بومی داریم.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: در حال حاضر برخی از مدارس امکانات و تجهیزات کافی برخوردار نیستند، برخی حتی یک دستگاه کپی ندارند برای تکثیر برگه های امتحانی، متاسفانه در برخی از دوایر آموزش و پرورش سیستم کامپیوتر ندارند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ششده و قره بلاغ افزود: بسیاری از مدارس فعلی ما فرسوده اند، در حال حاضر در حوزه شهر ششده به سه مدرسه نیاز داریم ، در دوازده روستای ما قدمت مدارس سی چهل ساله است.

وی ادامه داد:  با توجه به سیستم آموزشی جدید ، ۲۸ کلاس کم داریم، برای رفع مشکل کمبود کلاس در بسیاری از مدارس سرایدار را اخراج کرده ایم و‌دانش آموزان را در قسمت سرایداری کلاس داده ایم یا برخی نمازخانه ها را تبدیل به کلاس کرده ایم، در برخی نقاط هم از  کانکس استفاده میکنیم که در سرما و گرما بسیار مشکل دارند.

بلاغی در پایان گفت: از سمیع پور فرماندار سابق خواهش کردم ولی کمکی نشد امیدواریم فرماندار جدید به مشکلات آموزشی این بخش توجه ویژه داشته باشد.

منبع:فسایی

برچسب ها: فسا ، آموزش و پرورش ، ششده
نظرات بینندگان