کد خبر: ۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵

برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری در هزاره سوم در جهرم

دبیر انجمن بچه‌های شهر باربد جهرم گفت: کارگاه آموزشی «گردشگری در هزاره سوم» با هدف آشنایی، رشد و تشویق جامعه با صنعت گردشگری در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه مازیار الطافی دبیر انجمن بچه‌های شهرباربد گفت: توجه به صنعت گردشگری در سال‌های اخیر سبب شده تا این حرفه به صورت علمی مورد تاکید قرار گرفته شود.

وی با تاکید به اهمیت و لزوم توسعه صنعت گردشگری در شهرستان جهرم، افزود: به این منظور کارگاه آموزشی «گردشگری در هزاره سوم» با هدف آشنایی، رشد و تشویق جامعه با صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

دبیر انجمن بچه‌های شهر باربد به سرفصل‌های این کارگاه آموزشی اشاره کرد و مقدمه ای بر صنعت گردشگری، بررسی جایگاه ایران براساس گزارش رقابت پذیری سفر و گردشگری 2015 و بررسی  نقاط قوت و ضعف ایران بر اساس سند ملی گردشگری را از جمله این سرفصل‌ها برشمرد.

وی برگزاری این کارگاه‌ها را با هدف آگاهی افراد در جذب توریست ضروری دانست و گفت: به شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی حضور در دوره اعطا می‌شود.

الطافی زمان برگزاری کارگاه گردشگری را پنج‌شنبه 4 شهریور ماه عنوان کرد و اظهارداشت: این برنامه ساعت 18 پژوهشکده دکتر برنا برگزار می‌شود.

وی از علاقمندان خواست جهت ثبت نام و اطلاع بیشتر از این کارگاه با شماره 09389868931 تماس بگیرند.

منبع:  پسین جهرم


برچسب ها: شهر باربد ، گردشگری ، جهرم
نظرات بینندگان