کد خبر: ۹۴۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵

قدردانی مسئولان شورای اسلامی و شهردار شیراز از صدا وسیمای فارس

غلام مهدی حقدل رییس شورای اسلامی و علیرضا پاک فطرت شهردار شهر شیراز با ارسال تقدیرنامه ای خطاب به مدیرکل صدا وسیمای استان فارس از تولید و پخش برنامه شبانه تلویزیونی شب فیروزه ای قدردانی کردند.
به گزارش شیرازه، رییس شورای اسلامی  و شهردار شیراز برنامه شب فیروزه ای را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت و قابلیت های زیارتی، سیاحتی و ادبی شهر مقدس شیراز دانسته اند و از زحمات دست اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر کردند.
همچنین روسای کمیسیون های گردشگری و زیارت و فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در نامه ای، برنامه شب فیروزه ای را برنامه ای بی بدیل و نواندیش خطاب کرده اند و پخش زنده این برنامه را در دو شبکه استانی و ملی موجب ارتقاء جایگاه شهر مقدس شیراز و موثر در ایجاد تمایل به سفر به این شهر تاریخی دانسته اند.
اعضای شورا در این تقدیرنامه بهره بردن این برنامه از هنرمندان محبوب استان و کشور و استفاده از فضاهای دل انگیز و وشور آفرین را در کنار استفاده از مجریان توانمند و پخش میان برنامه های تاثیرگذار نشانی از ذوق و توانمندی مدیران و برنامه سازان صدا وسیمای فارس دانسته اند.
روسای این دو کمیسیون در پایان میراث معنوی به جا مانده از شب فیروزه ای را در خاطرات مخاطبان ثبت شده دانسته اند و موفقیت این برنامه را مرهون تلاش شبانه روزی هنرمندان برنامه ساز صدا وسیمای فارس و شبکه 5 سیما اعلام کرده اند.
برنامه شبانه شب فیروزه ای کاری مشترک از صدا وسیمای فارس و 5 سیما 21 شب در شیراز تولید و از این شبکه پخش شد. شبکه جام جم نیزپخش برنامه شب فیروزه ای که ازمحل تخت جمشید تولید شده بود را همزمان با سیمای فارس و شبکه 5 پخش کرد.


منبع : برنا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
0
خوب برا هم پپسی باز میکنید
یه کم فاصله بگیرید و بیاین به شهرک فجر دوکوهک شهرداری منطقه 10 بعد ببینیم باز برا هم پپسی باز میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟