کد خبر: ۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان سپیدان :

کار روابط عمومی تلفیقی ازارتباط،علم،هنر و فن است

فرماندار سپیدان گفت: روابط عمومی چشم و گوش یک سازمان است، فعالیتی را که روابط عمومی انجام می دهد که تلفیقی از ارتباط،علم،هنر و فن است.

به گزارش شیرازه  دومین جلسه هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان سپیدان با حضور مشتاقی لار فرماندار،روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

مشتاقی لار فرماندار سپیدان با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به اینکه این دو شهید خدمتگزار و تلاشگر بهترین الگو برای مسئولان اجرایی  بودندگفت : ما مسئولان باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و بتوانیم مثل این شهیدان خدمت کنیم.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی درادارات ونهادهاافزود: روابط عمومی چشم و گوش یک سازمان است. فعالیتی را روابط عمومی انجام می دهد که تلفیقی از ارتباط،علم،هنر و فن است.در عصر ارتباطات انسان ها به هم نزدیک و افکار و اعمال آن ها از نظر یکدیگر پنهان نمی ماند.

فرماندار سپیدان در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی سفیران دولت در بخش اطلاع رسانی هستند گفت:روابط عمومی ها باید در فرایند اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار و اطلاعات درونی سازمان ایفا نمایند.

مشتاقی لار افزود:روابط عمومی ها حلقه اتصال بین مردم ، مسئولان و رسانه ها هستند و در این راستا باید خواسته های مردم را به گوش مسئولین برسانند و خدمات ادارات را به مردم اطلاع دهند .

فرماندار سپیدان از مسئولان روابط عمومی ها خواست از هرگونه اختلاف  و حاشیه سازی به شدت اجتناب کنند و در فضای آرام  به فعالیت خود در راستای خدمت به مردم فعالیت نمایند وواقعیات و عملکرد دولت را طوری به مردم گزارش دهند که به عینه آن را لمس نمایند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بازگو کردن خدمات نظام و دولت به مردم است خاطرنشان کرد: درهفته دولت در شهرو روستاهای شهرستان سپیدان خدمات ارزنده ای در بخشهای مختلف صورت گرفته که می طلبد روابط عمومی ها عملکرد و کارهای انجام شده توسط دولت را برای مردم به بهترین نحو اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در هفته دولت گفت: در شهرستان سپیدان بیش از 50 پروژه با اعتبار افزون بر 36 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

فرماندار سپیدان گفت :روابط عمومی ها امانتدار مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نظام هستند و این رسالت خطیر را به نحو احسن انجام دهند . 

وی ازسیاه نمایی و ناامید جلوه دادن خدمات دولت در عرصه های مختلف بعضی از سایت های خبری اظهارگلایه مندی نمودند واظهار داشتند حمایت ازدولت حمایت از رهبری ونظام است .بایستی با پرهیز از هرگونه تفرقه و حاشیه سازی و باوحدت و همدلی باعث ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان شویم.

وی خاطر نشان کرد :روابط عمومی ها در برقراری ارتباط و افزایش آگاهی مردم از نحوه فعالیت های مدیران نقش مهمی دارند که باید با استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی به سمت روابط عمومی الکترونیک حرکت نمود. 

 در این جلسه همچنین تعدادی از مسئولان روابط عمومی ادارات به بیان نظرات و گزارش عملکرد اداره متبوع خود پرداختند. در پایان جلسه ازخبرنگاران فعال شهرستان تجلیل شد.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، روابط عمومی
نظرات بینندگان