کد خبر: ۹۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
فرماندار اقلید:

هر چه مردم میخواهند همان باید بشود

فرماندار اقلید گفت:این هشداری است برای ما که بدانیم هرآنچه که مردم میخواهند همان باید بشود و ماهم باید بدانیم که خدمتگذار مردم هستیم و خدمت به مردم از بهترین عبادات است.

به گزارش شیرازه صادق کریمی فرماندار اقلید ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک هفته دولت گفت:شهیدان رجائی وباهنر الگوی دولت مردان در نظام هستند و ما باید رفتار ومنش شهیدان را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های اجرایی شهرستان اقلید افزود:در شهرستان اقلید 42پروژه با اعتبار 47میلیارد تومان در هفته دولت به بهربرداری می رسد.

وی تصریح کرد:این پروژه ها در بحث راه وشهرسازی،دامپزشکی،آب رسانی به مناطق روستایی وشهری وعشایری،تکمیل و رفع مشکلات برق،گاز رسانی،مخابرات وارتباطات در روستاها و طرح های حمایتی مددجویان است .

فرماندار اقلید ضمن تشکر از مردم شهرستان اقلید ادامه داد:مردم این شهرستان همیشه و در همه مراحل یار ویاور ما بوده اند و ما هم از صبر وشکیبایی این عزیزان خون گرم تقدیر وتشکر میکنیم.

کریمی خاطرنشان کرد:شما مردم در مناسبت هایی امثال انتخابات و...دشمن را نا امید کرده اید و این هشداری است برای ما که بدانیم هرآنچه که مردم میخواهند همان باید بشود و ماهم باید بدانیم که خدمتگزار مردم هستیم و خدمت به مردم از بهترین عبادات است.

صادق کریمی فرماندار اقلید همچنین در پایان سخنان خود اذعان داشت:مردم هوشیار هستند واگر کوتاهی شود قطعا مردم میبینند و طوری دیگر برخورد میکنند و انشاالله خداوند توفیق خدمتگزاری را به ما بدهد.

منبع:  کلیدفارس

نظرات بینندگان