کد خبر: ۹۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه سعادت شهر خطاب به مسئولان استان:

برای جمعیت زیاد مهاجران افغانی در شهرستان پاسارگاد اقدامی کنید

امام جمعه سعادت شهر گفت:ورود افغانی ها به شهرستان پاسارگاد اصلا قابل قیاس با شهرستاهای دیگر نیست و به همین دلیل می طلبد دستگاه های متولی مانند مدیریت محترم اتباع خارجی استان نسبت به این مسله رسیدگی کند، خاصه آن دسته از اتباعی که به طور غیر مجاز وارد این شهرستان شده اند.

به گزارش شیرازه؛حجت الاسلام امین عزیزی امام جمعه سعادت شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از برنامه های اجرا شده هفته دولت و به ویژه حضور مسئولان ادارات شهرستان پاسارگاد در نماز جمعه که قطعا سبب وحدت، همدلی، محبت،صمیمیت ودلگرمی در بین مردم می شود،کمال تشکر وقدردانی را دارم.

وی ادامه داد: قرائت زیارت عاشورا و تجلیل از کارمندان نمونه و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در کنار ضریح منور امامزاده حسین(علیه السلام) نگین درخشان شهرستان پاسارگاد از جمله اقدامات خوب در هفته دولت امسال بود که باید از متولیان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه سعادت شهر گفت: یک از دغدغه های مردم شریف شهرستان پاسارگاد در همین مدت کوتاهی که بنده در منطقه حضور داشتم که البته سبب نگرانی مردم هم شده است و مراجعات زیادی هم در این باره به بنده شده، بحث مهاجرت و ساکن شدن تعداد زیاد از اتباع خارجی و خانواده آنها از کشور همسایه و مسلمان افغانستان است.

وی افزود: جمعیت زیاد این اتباع  با توجه به گستره جغرافیایی و جمعیت کم این شهرستان بعضا مشکلاتی هم به دنبال داشته است.

امام جمعه سعادت شهر تصریح کرد: اگرچه این مهاجرین افغانی در کل کشور و جود وحضور دارند اما در مراکز استانها و شهرهای بزرگ با توجه به جمعیت زیاد آنها قابل توجه نیست و به چشم نمی آید.

عزیزی بیان داشت: ورود این اتباع به شهرستان پاسارگاد اصلا قابل قیاس با شهرستاهای دیگر نیست و به همین دلیل می طلبد دستگاه های متولی مانند مدیریت محترم اتباع خارجی استان نسبت به این مسله رسیدگی کند، خاصه آن دسته از اتباعی که به طور غیر مجاز وارد این شهرستان شده اند.

نظرات بینندگان