کد خبر: ۹۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

مجموعه ورزشی شهید حاجی پور پاسارگاد مجموعه ای کم نظیر در کشور

مجموعه ورزشی شهید حاجی پور شهرستان پاسارگاد مجموعه ای است که کمتر کسی از اهالی ورزش استان فارس نام این مجموعه را تا حالا نشنیده باشد.

به گزارش شیرازه مجموعه ورزشی شهید حاجی پور شهرستان پاسارگاد مجموعه ای است که کمتر کسی از اهالی ورزش استان فارس  نام این مجموعه را تا حالا نشنیده باشد.

مجموعه ای با زیر ساخت فوق العاده که توانسته نظر ورزشکاران و کارشناسان رشته های مختلف ورزشی را به خودش جلب کند.

این مجموعه ورزشی متشکل از زمین چمن استاندارد،خوابگاه ویژه، خوابگاه ورزشکاران،سالن اجتماعات، سالن 1200 نفره توپی،سالن رشته های رزمی وکشتی، سالن تیراندازی، سالن پینگ پنگ وسالن تیر اندازی است.

امکانات و زیر ساخت مناسب این مجموعه ورزشی و همچنین نزدیکی شهرستان پاسارگاد به مرکز استان باعث شده تا علاوه بر فراهم شدن مکانی مناسب برای جذب و فعالیت ورزشکاران، میزبانی رشته های مختلف ورزشی هم به این مجموعه داده شود.

زمین چمن این مجموعه هم بارها میزبان مسابقات استانی و کشوری بوده به طوری که در ششمین دوره  لیگ برتر فوتبال در سال  86-87 میزبان چندین مسابقه بود وحالا چند سالی است که این ورزشگاه به همراه تماشاگران خونگرم پاسارگادی میزبان مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور شدند.

وحید رضایی سرمربی تیم برق شیراز که از سال گذشته بازی های خانگی خود را به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی پور برگزار می کند، اظهار داشت: زمین چمن استاندارد، رختکن مناسب و خوابگاه نزدیک زمین چمن شرایطی رو مهیا کرده که مانند سال گذشته بازی های خانگی تیم برق را در ورزشگاه شهید حاجی پور انجام دهیم و سال گذشته تمام تیم هایی که به این ورزشگاه امدند از کیفیت زمین چمن و امکانات این مجموعه تقدیر وتشکر کردند.

کامل نبودن سکوی تماشاگران و نبود نور افکن مناسب زمین چمن ورزشگاه شهید حاجی پور از مواردی است که اگر برطرف شود،می توان از این زمین چمن نه تنها برای مسابقات  مختلف استانی و کشوری بلکه برای مسابقات بین المللی هم استفاده کرد.











منبع :طنین پاسارگاد


برچسب ها: ورزشگاه ، پاسارگاد
نظرات بینندگان