کد خبر: ۹۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

تیم انصار فسا با اقتدار به مرحله دوم لیگ فوتسال جوانان کشور صعود کرد

بازی فینال گروهی لیگ کشوری فوتسال جوانان با برد ۵ بر ۳ نماینده فسا به پایان رسید تا انصار به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش شیرازه در آخرین دیدار گروهی لیگ کشوری فوتسال جوانان کشور، تیم انصار المهدی فسا در حضور تماشاگران پرشور استادیوم انقلاب این شهر به مصاف تیم شهرداری ساوه رفت.

 نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود چرا که برنده این دیدار به عنوان تیم اول به دور بعد راه پیدا می کرد.

شهرداری  ساوه که هیچ یک از بازی های خود را پیش از این نباخته بود و تیم انصار هم دوست نداشت جلوی هوادارن پرشورش شکست بخورد.

 دقایق اولیه با محک زدن دو تیم و حملات پی در پی بر روی هر دو دروازه در جریان بود که در دقیقه۴نیمه اول تیم انصار با یک حمله برق آسا موفق به ثمر رساندن اولین گل خود شد و قفل دروازه تیم ساوه را شکست.

پس از این گل سالن بشدت با سوت ها و تشویق تماشاگران فسایی در حال انفجار بود جو سنگینی برتیم ساوه حاکم شد و  آنچه دیده می شد این بود که تماشاگران با هیاهویی که به راه انداخته اند تمرکز بازیکنان ساوه را بهم  میزنند.

هر چند در ادامه بازی چند حمله تیم ساوه برروی دروازه انصار فسا با دفاع بازیکنان و مهارهای خوب دروازه بان این تیم روبرو شد.

در دقیقه ۱۲بازی گل دوم تیم انصار در ناباوری همه به ثمر رسید .

به دلیل فشار زیاد بازی سرمربی و بازیکنان تیم ساوه بخاطر نتیجه بازی رفتارهای عصبی از خود نشان می دادند.

 سرمربی تیم ساوه بعد از این گل دروازه بان خود را بیرون کشید و به جای دروازه بان یک بازیکن به میدان فرستاد تا بتواند کمک هم تیم های خود باشد و گل های خورده را جبران کند.

با شدت گرفتن جریان بازی حملات تیم ساوه افزایش یافت ولی این دفاع تیم انصار بود که باعث شد تیم ساوه  هرچه میزند به در بسته بخورد.

 تیم انصار پس از یک حمله ناموفق تیم ساوه در یک ضدحمله توانست دردقیقه۱۳بازی گل خالی تیم ساوه راهدف بگیرد و گل سوم رابه ثمر برساند .

در این دقایق بودکه اعتراض های سرمربی تیم ساوه به داوری بسیار شدید شد که نتیجه ای در پی نداشت.

 سرمربی تیم ساوه اولین تایم استراحت را درخواست کرد تا بتواند بازیکنان خودرا توجیه کند. با ورود مجدد بازیکنان به زمین تیم ساوه توانست دردقیقه۱۶بازی یکی از گل های خورده را جبران کند. و حالا نوبت سرمربی و کادر فنی تیم انصار بود که اعتراض خود را نسبت به قضاوت داور به نماینده فدراسیون و ناظر داوری اعلام کنند.

چند حمله تیم ساوه با رشادت دروازه بان تیم انصار مهار شد و نتیجه کماکان سه به یک به نفع تیم انصار فسا بود.  در دقایق آخر نیمه اول تیم ساوه به ۵ خطای خود رسید و فرصتی مناسب برای تیم انصار به وجود آمد تا بتواند گل های خود را افزایش بدهد  ولی بازیکن تیم انصار در این پنالتی توپ را به بیرون زد.

بازی با نتیجه سه بر یک به نفع تیم فسا در نیمه اول به پایان رسید . هر دو تیم به رختکن رفتند تا سرمربیان بتوانند صحبتهای خود را برای نیمه دوم با بازیکنان خود در میان بگذارند.

نیمه دوم با سوت داور بازی آغاز شد.در این نیمه حملات بر روی هر دو دروازه شدت گرفت، سرمربی تیم ساوه دوباره نقشه بازی را بر پنج بازیکن چید تا بتواند گل های خورده خود را جبران کند.

 همین کار باعث شد شدت حملات ساوه بر روی دروازه تیم انصار زیاد شود. در دقایقی دوباره  هر دو سرمربی به نحوه داوری بازی اعتراض داشتند و خطاهای گرفته شده را بی مورد می دانستد.

 در ادامه بازی در دقیقه شش نیمه دوم، بازیکنان تیم انصار با یک پاس عقب به دروازه بان خود توپ را به او دادند و این دروازه بان تیم انصار بود که توانست با یک شوت بلند دروازه خالی تیم ساوه را باز کند و نتیجه بازی را چهار به یک به نفع تیم انصار کند.

بازی با حملات زیاد بر روی هر دو دروازه در جریان بود که در یک غافلگیری تیم ساوه توانست یکی دیگر از گلهای خود را جبران کند و نتیجه بازی چهار بردو شود.

اعتراضات سرمربی انصار این بار شدت گرفت که با فریاد های خود بر سر نماینده فدراسیون اعتراضات خود را نشان می داد . دقیقه هشت نیمه دوم بود که تیم انصار توانست در یک ضد حمله گل های خود را به عدد پنج برساند و خیال خود و تماشاگرانش را راحت کند.

 جو سالن بشدت برای تیم ساوه سنگین بود این تیم دوست نداشت بازنده ازمیدان خارج شود و تیم انصار شادمان از اینکه توانسته بود طلسم بردهای پیاپی و پیروزی های تیم ساوه را بشکند. ثانیه ها برای تیم ساوه ازدست میرفت سرمربی این تیم اصلاً  دوست نداشت طعم شکست را در این بازی مهم بچشد .

در دقیقه 15 نیمه دوم به دلیل اعتراض شدید بازیکن تیم انصار به داور، از زمین مسابقه اخراج شد که این اخراج باعث شد جو سالن به شدت متشنج شود و تماشاگران نیز به جرگه معترضین به داور پیوستند. که با وساطتت مسئولین برگزاری مسابقات و سرپرست تیم انصار تماشاگران آرام شدند.

در ادامه در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایانی بازی بودند تیم ساوه موفق شد گل سوم خود را به ثمر برساند.در ادامه تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل بی نتیجه بود و بازی با نتیجه پنج بر سه به نفع تیم انصار فسا به پایان رسید.

تیم انصار فسا توانست با 18 امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود قهرمان شود و گام نخست خود را برای قهرمانی کشور بردارد. تیم ساوه نیز با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

جدول مسابقات در این دوره از بازی به شرح ذیل می باشد:


ردهتیم هابازیبردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
۱انصار المهدی فسا۷۶۰۱۳۴۱۴۲۰۱۸
۲شهرداری ساوه۷۵۱۱۲۷۱۷۱۰۱۶
۳کمیل کریمان کرمان۷۴۱۲۱۷۱۰۷۱۳
۴آروین سقز۷۴۰۳۲۸۱۸۱۰۱۲
۵شهرداری هفشجان۷۳۰۴۱۵۲۱۹
۶گیتی پسند اصفهان۷۲۰۵۱۵۲۲۶
۷امید بناب۷۱۱۵۱۴۲۶-۱۲۴
۸آیندگان هرمزگان۷۱۱۵۱۳۳۵-۲۲۴


انصار المهدی فسا در دور بعدی مسابقات که در  تاریخ ۲۰ شهریور  برگزار خواهد شد و ۶ تیم  صعودکننده از گروه های شش گانه به اضافه دو تیم برتر از تمام گروه ها که  به تشخیص فدراسیون انتخاب خواهند شد برای کسب عنوان قهرمانی  کشور به مسابقه می پردازند .

اسامی شش تیم صعود کننده به مرحله دوم رقابت های فوتسال لیگ برتر کشور به شرح ذیل می باشد:

  1. انصارالمهدی فسا
  2. شهرداری ساوه
  3. شهرداری رشت
  4. ماهان قم
  5. مقاومت البرز
  6. یاران جوان بندرعباس

هر چند که هنوز دو تیم منتخب از سوی فدراسیون انتخاب نشده اند.



منبع:  سرویس ورزش سایت فسایی

نظرات بینندگان