کد خبر: ۹۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
علوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مُهـر:

تعاونی‌ها در اشتغال مولد و پایدار نقش بسزایی در جامعه دارند

علوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مُهـر گفت: تعاونی‌ها می‌توانند در حوزه اقتصاد، اشتغال و صنعت به شهروندان کمک کنند تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک پا به‌پای کشورهای صنعتی دنیا و توانسته‌اند اشتغال پایدار را به وجود آورند حرکت کنیم.

به گزارش شیرازه  صبح امروز همایش تجلیل از تعاون گران برتر شهرستان مُهر و به مناسبت هفته تعاون با حضور سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مهر، حجت‌الاسلام اصغر شاکری امام‌جمعه شهر مهر و جمعی از مسئولان ادارات و تعاون گران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مُهـر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید علی‌اکبر علوی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک هفته تعاون گفت: در شهرستان مهر 350 تعاونی ثبت‌شده است و تنها در سال جاری 31 تعاونی تشکیل و 16 تعاونی دیگر در دست اقدام است.



رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر افزود: در حال حاضر تعداد 90 شرکت تعاونی فعال در شهرستان مهر وجود دارد و مهم‌ترین تعاونی شهرستان، تعاونی توسعه عمران شهرستانی است که در حال شکل‌گیری است.

سید علی‌اکبر علوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان مهر گفت: تعاونی‌ها در اشتغال، مولد و پایدار نقش بسزایی در جامعه دارند.

علوی افزود: تعاونی‌ها در بخش‌های خصوصی به مردم و جامعه کمک می‌کنند و  بخشی از اقتصاد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: تعاونی‌ها می‌توانند در حوزه اقتصاد، اشتغال و صنعت به شهروندان کمک کنند تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک پا به‌پای کشورهای صنعتی دنیا و آن‌هایی که این مسیرها را طی و تجربه کرده‌اند و موفق شده‌اند، امروز بر فراز قله صنعت ایستاده‌اند و توانسته‌اند اشتغال پایدار را به وجود آورند حرکت کنیم.

در پایان این مراسم از تعاونی های برتر شهرستان تجلیل شد.







منبع: عصر مُهـر




برچسب ها: تعاونی ها ، مهر ، صنعت
نظرات بینندگان