کد خبر: ۹۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
لیگ دسته اول فوتبال:

فجر شهید سپاسی به مصاف ایران‌جوان بوشهر می رود

فجر شهید سپاسی و ایران‌جوان بوشهر در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه ۲۷ شهریورماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش شیرازه، تیم فجر شهید سپاسی در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال روز شنبه 27 شهریورماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان تیم ایران‌جوان بوشهر است. این دیدار در ساعت 17:15 برگزار می‌شود.

تیم فجر شهید سپاسی در 6 هفته ابتدایی فصل گذشته 3 برد و 3 تساوی را در کارنامه خود داشت و با کسب 12 امتیاز تیم بدون شکست لیگ لقب گرفته بود اما در 6 هفته گذشته 3 تساوی و 3 باخت را تجربه کرده است و با کسب 3 امتیاز در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد.

تیم بحران‌زده فجر شهید سپاسی که تنها نماینده استان فارس در لیگ دسته اول فوتبال است و روزگاری نه چندان دور جز تیم‌های بازیکن‌ساز لیگ برتر بوده است اگر به این روند خود ادامه دهد نه تنها امیدی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت بلکه امکان سقوط آن به لیگ دسته دوم نیز وجود دارد بنابراین جا دارد که مسئولان فارس به یاری فجر بشتابند تا این تیم نیز مانند تیم برق به دسته دوم و سوم سقوط نکند.

تیم فجر شهید سپاسی در حال حاضر با 3 تساوی، 3 شکست و کسب 3 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. تیم ایران‌جوان بوشهر نیز با یک برد، 3 تساوی، 2 شکست و کسب 6 امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده است. اکسین البرز، گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی جم به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان