کد خبر: ۹۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

نمایشگاه "جنگی که بود جنگی که هست" در آباده بر گزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس حوزه بسیج امام حسین (ع) اقدام به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان جنگی که بود جنگی که هست در پارک شهرداری نمود. این نمایشگاه شامل چند غرفه است که هر کدام به یک موضوع می پردازد.

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس حوزه بسیج امام حسین (ع) اقدام به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان جنگی که بود جنگی که هست در پارک شهرداری نمود، این نمایشگاه شامل چند غرفه است که هر کدام به یک موضوع می پردازد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور چندی از مسئولین و پدر شهید مدافح حرم انجام شد قاسم شرفی مسئول حوزه امام حسین(ع) به معرفی قسمت های نمایشگاه برای حضار پرداخت.

غرفه های نمایشگاه شامل غرفه فرهنگی که به عرضه کتاب های شاخص با 40 درصد تخفیف به بازدید کنندگان نموده است و شامل کتاب های ارزشی و انقلابی است. غرفه تولید ملی و هویت ملی که محصولات و تولیدات ملی را معرفی می کند، تولیدات ملی که نقش اساسی در اقتصاد مقاومتی ایفا میکند.

غرفه معرفی و تشریح عملیات کربلای 5 که  از آن به عنوان سنگین ترین و گسترده ترین عملیات دفاع مقدس نام می‌برند و به صورت تصویر و متن این عملیات را به بازدید کنندگان معرفی می‌کند.

غرفه خاطرات که ادوات جنگی را در معرض نمایش گذاشته و بازدید کنندگان در کنار آن ها می‌توانند عکس های یادگاری بگیرند.

یکی از غرفه هایی که در نمایشگاه خو نمایی می‌کند، غرفه شهید مدافع حرم حمیدرضا قاسم پور است که تقدیر نامه ها و افتخارات این شهید بزرگوار را در معرض دید گذاشته است.

آخرین غرفه نمایشگاه ایستگاه فضای مجازی است در این غرفه به مضرات و تهدید های ماهواره و شبکه های مجازی بر روی سبک و زندگی مردم و به معرفی نرم افزارها و شبکه‌های مجازی بومی می‌پردازد در ضمن بازدید کنندگان می‌توانند محصولات چند رسانه‌ای را در این غرفه از طریق گوشی‌های هوشنمد خود دریافت کنند.




نظرات بینندگان