کد خبر: ۹۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
مصاحبه اختصاصی سردار گودرزی با شیرازه

کارکنان واجد شرایط ناجا در فارس وام مسکن 45 میلیونی دریافت می کنند/ بسیج همکاری خوبی با ناجا دارد

همزمان با فرارسیدن هفته بزرگداشت نیروی انتظامی سردار گودرزی، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده ناجا استان فارس در مصاحبه اختصاصی به سوالات خبرنگار شیرازه پاسخ گفت.
به گزارش شیرازه، در این مصاحبه سردار گودرزی ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت امام (ره) و شهدای دفاع مقدس در فضایی صمیمی به سوالات خبرنگار ما پاسخ گفت که در ادامه سوالات و پاسخهای وی تقدیم می شود.

ضمن عرض سلام،خداقوت و تشکر از اینکه دعوت ما را برای مصاحبه پذیرفتید لطفا بفرمایید که ازابتدای سال 95  نیروی انتظامی استان فارس چند شهيد و مجروح داشته است ؟
از ابتداي سال تا كنون چهار نفر از پرسنل نيروي انتظامي به درجه رفيع شهادت نائل آمده اند و دو نفر نيز مجروح و جانباز شده اند.

جنابعالی تعامل ناجا، با بسيج و سپاه پاسداران در استان فارس راچگونه ارزيابي می کنید؟
اصلي‌ترين رسالت ناجا، بسيج، سپاه و ساير نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي اين است که با همه توان در مقابل توطئه‌هاي دشمن بايستند و بدون شک تعامل، سازنده نقش مهمي در خنثي‌سازي نقشه‌هاي دشمن خواهد داشت. بسيج به عنوان يكي از پايه هاي ثابت و اصلي امنيت، همكار و همراه خوبي براي نيروي انتظامي استان بوده و تلاش بسيجيان در اين راستا قابل ستايش است. 

بفرمایید که، احساس امنيت در جامعه به نظر شما افزايش پيدا كرده است يا خير؟
احساس امنيت در جامعه با تلاش مأموران جان بر كف نيروي انتظامي و پشتيباني بي دريغ مردم و مسئولان افزايش داشته است و طبق نظر سنجي هاي انجام شده در دانشگاه تهران، استان فارس بيشترين احساس امنيت را در مؤلفه هاي مختلف در بين استان هاي كشور دارا مي باشد.

همانگونه که مستحضرید کارکنان ناجا علیرغم همه زحمات و جانفشانی ها که با تقدیم جان امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند متاسفانه از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند برای حل بخشی از این مشکلات و  رفاه پرسنل نیروی انتظامی تا بحال چه اقداماتی انجام شده است ؟
ما در خصوص  معیشت کارکنانمان امسال تلاشمان بر این شد که به داخل نیروی انتظامی توجه داشته باشیم؛ در این راستا به دلیل مصادف شدن هفته ناجا با دهه اول محرم، مراسمی برگزار کردیم و همه خانواده پرسنل نیروی انتظامی را در دهه اول ولایت و هفته دفاع مقدس دعوت کردیم.
در مراسمی که برای پرسنل ناجا برگزار شد ضمن تجلیل از کارکنان موفق از افرادی که به صورت افتخاری خدمت می کنند نیز قدردانی شد.
لازم به ذکر است بسته هایی برای افرادی که پلیس افتخاری هستند تدارک دیده ایم که به آنها تحویل می دهیم.
توجه به معیشت کارکنان ناجا کرده ایم.
با توجه به اینکه تعداد نیروی پلیس زیاد است پاداش ناچیزی برای مجموعه کل پلیس از محل سایر منابع در نظر گرفته شده است.

لطفا اقداماتی که برای تهیه مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان انجام شده است را بفرمایید   ؟
1270 میلیارد تومان برای مجموعه نیروی انتظامی از دولت وام 45 میلیون تومنی گرفتند که 27 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی وام مسکنشان را می گیرند استان ما هم در نوبت است؛ در حال حاضر اسناد متقاضیان در حال ارسال به تهران است.
بنیاد تعاون هم در حال پیگیر های لازم برای مرتفع شدن مشکلات است.

ضمن تشکر از سردار فرمانده محترم ناجا فارس، شیرازه نیز به سهم خود هفته ناجا را گرامی داشته و از فرد فرد کارکنان ناجا بابت خدماتشان تقدیر می نماییم.
نظرات بینندگان