کد خبر: ۹۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵

نماینده سابق مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی پس ازدوران نمایندگی چه می کند

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از راهیابی به مجلس و پایان دوره نمایندگی، دیگر خبری از آنها نیست؛ پایتخت نشین می شوند و در سمت های مختلف دولتی قرار می گیرند برخی وزیر و رییس می شوند و برخی مشاور و تاجر و غیره؛ اما هستند تعدادی از نمایندگان که پس از پایان نمایندگی به دیار و وطن باز میگردند و در کنار همشهریان به مشاغل سابق و خدمت به مردم باز می گردند.
دکتر موسوی نماینده سابق مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی به دلیل احساس وظیفه و علاقه اش نسبت به مردم استان و شهر خود به فارس بازگشته است.
وی بجای منفعت طلبی و توجه به موقعیت و جایگاه خود ترجیح داد به مردم شهر و استان خودش خدمت کند و هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه است و به عنوان جراح عمومی به کار طبابت در شیراز نیز مشغول است.
دکتر موسوی در پاسخ به خبرنگار شیرازه، گفت: بعد از اتمام دوره نمایندگی علیرغم موقعیت های مناسبی که در حوزه های مختلف اجرایی در وزارتخانه های مختلف داشتم و همچنین در حوزه طبابت امکان ارتقا داشتم اما ترجیح دادم بلافاصله بعد از اتمام کارم در مجلس، به شیراز برگردم.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخارم خدمت به مردم است، تصریح کرد: به دلیل تعلق خاطرم به استان و حوزه انتخابی ام شهرستان لامرد و مهر، در حال حاضر پیگیر درمان بیماران شهرستان خودم هستم.
وی در دانشگاه به ادامه امر آموزش در رشته پزشکی و همچنین درمان بیماران در سایر بیمارستان های شهر مبادرت می کند .
موسوی در انتها با تاکید بر علاقه و تلاش خود در راستای خدمت به مردم شریف فارس، افزود: من همچنان پیگیر مسایل مربوط به حوزه انتخابیه به ویژه در عرصه حوزه سلامت هستم.

شیرازه ضمن تقدیر از این نماینده سابق در مجلس شورای اسلامی سعی می کند سایر نمایندگان را نیز پس از دوران نمایندگی و در جایگاه کنونی معرفی نماید.

نظرات بینندگان