کد خبر: ۹۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس:

جوامع را از دوقطبی شدن رهایی دهید

فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس گفت: رهبر انقلاب تاکید ویژه ای به عدم دوقطبی شدن جامعه دارند و این موضوع را به نیروهای مومن تاکید می کنند، لازمه ی جوامع وحدت است؛ با وحدت می توان به سمت توسعه حرکت کرد.

به گزارش شیرازه  به نقل از نورآنلاین، سردار محمد نبی رودکی در جمع مردم ممسنی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبر انقلاب تاکید ویژه ای به عدم دوقطبی شدن جامعه دارند و این موضوع را به نیروهای مومن تاکید می کنند. لازمه ی جوامع وحدت است؛ با وحدت می توان به سمت توسعه حرکت کرد.

فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس افزود: در ممسنی هم انتظار می رود که طوایف با هم متحد باشند، وحدت و برادری باید سرلوحه ی کارها قرار بگیرد .

سردار محمد رودکی

وی در ادامه با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ایران گفت: چه در دوران جنگ تحمیلی و چه قبل و بعد از آن بارها دشمنی آمریکا ثابت شده است و نشان  داده اند که قابل اعتماد نیستند، این موضوع را بارها مقام معظم رهبری هم تاکیید کرده و به مسئولین گوشزد نمودند. 

سردار رودکی یکی از جنایت های آمریکا در دوران جنگ تحمیلی را ، در اختیار قرار دادن بمب های شیمیایی به رژیم بعث عراق عنوان کرد و گفت: به واسطه ی همین بمب ها بسیاری از شهر و روستا نشینان که جزء نیروهای نظامی نبودند به شهادت رسیدند، آنها جنگ ناعادلانه ی علیه ایران رقم زده بودند و به واسطه ی استکبار جهانی ، خود را تا دندان مسلح کردند.



برچسب ها: 19 فجر ، لشکر ، دو قطبی ، وحدت
نظرات بینندگان