کد خبر: ۹۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵

بازهم واژگونی خودرو درمحور سپیدان به شیراز

مسئول امداد ونجات هلال احمر سپیدان از واژگونی خودرو پژو در محور سپیدان - شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مار گون مهدی خورشیدیمسئول امداد ونجات  هلال احمر سپیدان در گفتگو با مارگون، اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری از فوریت های پلیسی ۱۱۰ درباره وقوع حادثه رانندگی در محور « سپیدان - شیراز » بلافاصله اکیپ امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. خوشبختانه این حادثه بدون تلفات جانی گزارش شد.

وی افزود: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پژوپارس در محور سپیدان - شیراز یک نفر مصدوم شدند، با حضور در محل مشخص شد بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو، سرنشین خودرو به شدت آسیب دید وپس از آزاد سازی مصدوم به بیمارستان منتقل شد.


خورشیدی تخطی از سرعت مطمئنه راننده پژو و لغزندگی جاده را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و اظهار داشت:به رانندگان توصیه می کنیم در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

مسئول امداد ونجات  هلال احمر سپیدان در خصوص این سانحه عنوان کرد و افزود: تنها مصدوم این حادثه با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد.

خورشیدی با بیان اینکه مورد فوتی در خصوص این حادثه گزارش نشده است، بیان کرد: رانندگان توجه کنند در جاده‌ها با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی نمایند تا سفری ایمن و بی‌خطر داشته باشند.


وی در ادامه خواستار توجه رانندگان به هشدارهای راهنمایی و رانندگی شد و گفت: پرهیز از سبقت غیرمجاز بدون تردید در کاهش خطرات و سوانح و حوادث رانندگی موثر است.

خورشیدی همچنین بیان کرد: رانندگی به هنگام خواب آلودگی جان افراد را به خطر می‌اندازد و لذا هر اندازه که توجه و دقت افراد به هنگام رانندگی بالا باشد از خطرات ایمن می‌مانند.


وی با اشاره به زحمات بی‌دریغ پرسنل زحمتکش  نیروهای امدادی و اورژانس اعلام کرد: همکاران ما در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند و تقاضای ما همکاری با عوامل اورژانس به هنگام وقوع حوادث می‌باشد.


برچسب ها: تصادف ، واژگونی ، سپیدان ، جاده
نظرات بینندگان