کد خبر: ۹۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

در استان فارس هفته ای 3 تا 4 کارخانه ورشکسته می شود/ نگاه مسئولان به اقتصاد؛ سیاسی نباشد

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: نگاه مسئولین به مسئله اقتصاد مقاومتی نگاه سیاسی نباشد و کاری به انتخابات و حرف های سیاسی نداشته باشند زیرا ما همه خدوم و سرباز مردم هستیم و وظیفه سرباز حفظ امنیت مردم است.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در همایش اقتصاد مقاومتی که با حضور مسئولان شهرستان فیروزاباد و بخش میمند در سپاه ناحیه فیروزاباد برگزار شد گفت: شهرستان فیروزاباد در دوران دفاع مقدس یکی از شهرستان های پیش قراول در اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل بوده و ما در دوران دفاع مقدس علی رغم اینکه دستمان خالی بود و امکانات نداشتیم، با توکل به ذات اقدس الهی و ائمه اطهار(ع)  و با اعتماد و خودباوری و حضور مردم در صحنه از این مشکل عظیم عبور کردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در ادامه سخنان خود افزود : نظام اسلامی ایران الان با 2 چالش مواجه است که این چالش ها برخی زاییده رفتار دشمن و برخی زاییده رفتار خودمان است.

وی در ادامه اظهار داشت: کار دشمن ، دشمنی است و از دشمن هیچ توقعی جز دشمنی نباید داشت و اما یکی از بحث هایی که در کشور ما وجود دارد بحث اقتصاد است و نقش ما مسئولین در بحث اقتصاد در قبال مردم خادمی مردم است و مردم از ما انتظارشان این است که مشکل اقتصاد را حل کنیم.

سرهنگ کوشکی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از مدیران در استان کارشکنی می کنند گفت: برخی از مدیران استان فارس کارشکنی می کنند و مسیر زندگی مردم را سخت می کنند اما در مقابل می بینیم در بقیه استان ها همه شرایط فراهم است همه دستگاه ها با همکاری هم ، کمک می کنند تا مشکل اقتصادی مردم حل شود.

وی در ادامه افزود : در استان فارس هفته ای 3 تا 7 کارخانه به زمین می خورند و ورشکسته می شوند.

سرهنگ کوشکی با اشاره به اینکه سال گذشته 9 میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی برای استان پیش بینی شده بود و با توجه به عملکرد خوب فیروزآباد در عرصه اقتصاد مقاومتی که منجر به برداشت سقف پرداخت وام به فیروزاباد شد گفت : امسال هم مانند سال گذشته برای فیروزآباد سقف وام در نظر گرفته نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چند سال اخیر 200 میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالان این عرصه پرداخت شده است و خدا را شکر برای 20 تا 30 هزار نفر از جوانان استان اشتغال ایجاد شده است.

کوشکی در پایان سخنان خود در خطاب به مسئولین گفت: نگاه مسئولین به مسئله اقتصاد مقاومتی نگاه سیاسی نباشد و کاری به انتخابات و حرف های سیاسی نداشته باشند زیرا ما همه خدوم و سرباز مردم هستیم و وظیفه سرباز حفظ امنیت مردم است و الان مردم امنیت اقتصادی و فرهنگی ندارند و وقتی اقتصاد ما به راه نباشد اعتیاد ، طلاق و ناهنجاری های دیگر جامعه را مسموم خواهد کرد.


نظرات بینندگان