کد خبر: ۹۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

از جلسه شورای غیرقانونی اصلاح طلبان فارس دود سیاه برخاست / تلاش افراطیون برای مصادره اصلاحات شکست خورد

جلسه شورای غیرقانونی اصلاح طلبان استان فارس که با هدف برگزاری انتخاب رییس دوره ای این جناح سیاسی در روزهای گذشته برگزار شد؛ با به آشوب کشیدن جلسه توسط افراطیون و درگیری لفظی که در برخی از موارد با توهین به یکدیگر همراه بود خاتمه یافته و حاضرین جلسه را ترک کردند.

به گزارش شیرازه، جلسه شورای غیرقانونی اصلاح طلبان استان فارس که با هدف برگزاری انتخاب رییس دوره ای این جناح سیاسی در روزهای گذشته برگزار شد با به آشوب کشیدن جلسه توسط افراطیون و درگیری لفظی که دربرخی از موارد با توهین به یکدیگر همراه بود خاتمه یافته و حاضرین جلسه را ترک کردند.

شنیده های شیرازه، حاکی از آن است که جلسه مذکور با حضور اعضاء و نمایندگان اصلاح طلبان استان فارس در مناطق مرفه و شمال شهر شیراز برگزار شد و در حالی که رئیس شورای غیر قانونی اصلاح طلبان تلاش می کرد تا انتخابات را برای تعیین رئیس دوره ای برگزار نماید، تعدادی از افراطیون ضمن درگیری لفظی با توهین به یکدیگر یافته جلسه را ترک کردند. این تعداد از افراد ضمن اعتراض به دوره ای و کوتاه مدت بودن ریاست شورای غیرقانونی ضمن عدم پایبندی به تعهدات خود تلاش مینمودند مدت ریاست را یکساله نمایند که با اعتراض و مخالفت اعتدال گرایان و سایر اعضا روبروشدند.

یک کارشناس آگاه نسبت به جریان اصلاح طلبان در رابطه با این خبر، به شیرازه گفت: اینکه اختلافات در سطح اصلاح طلبان فارس جدی است، موضوع تازه ای نیست چرا که اصولا تفاوت دیدگاه ها و نظرات در بین اصلاح طلبان بسیار زیاد است اما آنچه حائض اهمیت است اینکه:

1- افراطیون اصلاح طلب خود از بنیان گذاران شورای غیر قانونی اصلاح طلبان بوده و در حال حاضر ضمن عدم پایبندی به توافقات صورت گرفته، خواهان تغییر در اساس نامه و افزایش زمان مسئولیت کاندید مورد نظر خود از سه ماه به یک سال شده اند.

2- افراطیون ،در پایان دوره ریاست جمهوری روحانی سعی در به دست آوردن غنائم و کسب پستهای بیشتر هستندو با تک روی، تلاش می نمایند مواضع خود را در اردوی اصلاح طلبان حاکم کنند.

3- برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در هفته های اخیر همراهی قابل تاملی با افراطیون اصلاح طلب در استان فارس دارند که در این زمینه اقدام یک نماینده شیراز، در همنوایی با افراطیون قابل توجه است.

همچنین یک تحلیل گر آشنا با گروه های سیاسی در شیراز گفت: همانگونه که درسایت شیرازه به درستی، تیتر دود سفید یا دود سیاه زده شده باید گفت نه تنها دود سفید از اردوگاه اصلاح طلبان خارج نشده بلکه به دلیل ناپختگی و عدم آشنایی تعدادی از نمایندگان اصلاح طلب دود سیاه از این اردوگاه حاکی از بی تجربگی و ناکارآمدی خارج شد.

نظرات بینندگان