کد خبر: ۹۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵

روزی پرحادثه در شیراز / مروری بر عملیاتهای روز گذشته آتش نشانان شیراز

آتش نشانان شیراز، روز گذشته در 52 مورد عملیات امدادی_اطفایی و پیشگیری شرکت داشتند که از این تعداد 15 مورد آن، مربوط به اطفای حریق بود.

به گزارش شیرازه، آتش نشانان شیراز در روز گذشته در52 مورد عملیات امدادی_اطفایی و پیشگیری شرکت داشتند که از این تعداد 15 مورد آن، مربوط به اطفای حریق بود.

از جمله عملیاتهای امدادی قابل ذکر مربوط به حادثه برخورد پراید با یکدستگاه تریلر در بولوار امیر کبیر بود که در ساعت 41 دقیقه بامداد به سامانه 125 اعلام شد که حاصل آن مصدوم شدن راننده پراید بود.

آتش نشانان ایستگاه 14 پس از حضور، ایمن سازی و تامین جاده، بدون درنگ عملیات آزاد سازی راننده پراید که در خودرو گرفتار شده بود را بوسیله تجهیزات هیدرولیک و برش سقف خودرو انجام داده و همزمان با انجام عملیات رهاسازی راننده پراید، تعدادی از نیروهای آتش نشان عملیات آبدهی خودرو را به منظور پیشگیری و آماده باش در صورت وقوع آتش سوزی خودرو را انجام دادند.

راننده خودرو که مردی 41 ساله بود پس از رهاسازی، به منظور انتقال به مراکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس شد.

همچنین به دام انداختن دو حلقه مار و یک قلاده سمور در منازل مسکونی از جمله عملیاتهای تیم امداد حیات وحش سازمان آتش نشانی بود که پس از به دام انداختن آنها، به منظور رهاسازی در زیستگاه طبیعی شان به ایستگاه محل خدمت انتقال داده شدند. این عملیاتها توسط آتش نشانان از ایستگاه های چهار، 9 و هفت انجام شد.

اطفا آتش سوزی ضایعات در بولوار دکتر حسابی وخیابان مهرآباد نیز توسط آتش نشانان ایستگاه های هشت، بیش از دو ساعت به طول انجامید.

نظرات بینندگان