کد خبر: ۹۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
با واکنش مبهم آشنا

احتمال کنار رفتن وزیر ارشاد قوت گرفت

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید. او در مورد جایگزینی خودش به جای جنتی هم همین پاسخ را داد. این واکنش عجیب ابهامات در مورد استعفا یا برکناری وزیر ارشاد را قوت بخشیده است.
به گزارش شیرازه،به نقل از صراط مشاور مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید. او در مورد جایگزینی خودش به جای جنتی هم همین پاسخ را داد. این واکنش عجیب ابهامات در مورد استعفا یا برکناری وزیر ارشاد را قوت بخشیده است.

 اخیرا مدیرکل ارشاد قم پس از ماجرای کنسرت اخیر در این شهر، استعفا داده بود. ماجرای کنسرت در مشهد نیز دردسرهای زیادی را برای جنتی به همراه داشت. او پس از حواشی فراوان چندی پیش با درخواست آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مبنی بر عدم برگزاری کنسرت در این شهر موافقت کرد که با واکنش منفی حسن روحانی مواجه شد.

اکنون و پس از شایعات مربوط به استعفا یا برکناری وزیر ارشاد، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم، در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.
برچسب ها: جنتی ، استعفا ، ارشاد
نظرات بینندگان