کد خبر: ۹۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵

تجلیل از مربیان تربیت بدنی پاسارگاد

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم تجلیل از مربیان تربیت بدنی شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مراسم تجلیل از مربیان تربیت بدنی شهرستان پاسارگاد در باغ قوام این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد میرزایی معاونت تربیت بدنی اموزش و پرورش پاسارگاد گزارشی از برنامه ها، افتخارات و کمبودهای ورزش دانش آموزی در شهرستان را بیان کرد.

عبدالحسین رحیمی مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد نیز در این مراسم گفت: مربیان تربیت بدنی باید در فکر و روح دانش آموزان نفوذ داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر پرورش جسم، مربیان باید مواظب آسیب های اجتماعی و دیگر آفت هایی که ممکن است در مکان های ورزشی دانش آموزان را تهدیدکند، نیز باشند.

در این مراسم مربیان تربیت بدنی شاغل در آموزش و پرورش شهرستان پاسارگاد نظرات خود را در خصوص برنامه های پیش روی معاونت تربیت بدنی این مدیریت ارائه کردند.

در پایان مراسم از مربیان حوزه ی تربیت بدنی شهرستان پاسارگاد تقدیر شد.

این مراسم با همکاری محمد جعفری معاونت تربیت بدنی و حاجی زاده رئیس اداره تربیت بدنی پسران استان فارس و مدیریت اموزش و پرورش پاسارگاد انجام شد.

طنین پاسارگاد، هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.



نظرات بینندگان