کد خبر: ۹۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
بر اساس اعلام مركز آمار ايران؛

کسب رتبه عالی استان فارس در سرشماری اینترنتی

طبق آخرين و تازه ترين گزارش استخراج شده از سامانه سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن، با پایان مهلت 28 روزه مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن، استان فارس با تحقق 135.2 درصدی هدف از قبل پیش بینی شده، رتبه عالی را در بین استان های کشور کسب کرد.

به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان فارس، 843 هزار و 147 خانوار با جمعیتی معادل دو میلیون 910 هزار و 993 نفرو سهم 57.8 درصدی از جمعیت استان در این طرح مشارکت کردند.

شهرستان هاي ارسنجان، رستم، خنج، بوانات، قيروكارزين، فسا،زرين دشت، مهر، داراب و خرامه به ترتيب رتبه هاي اول تا دهم سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن استان فارس را كسب كردند که ارسنجان با میزان 93.15% و شيراز با 46.11% درصد بیشترین و کمترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی فارس داشتند.

کسب رتبه عالی استان فارس در سرشماری اینترنتی

1498 مامور از روز چهارشنبه 28 مهرماه مراجعه حضوری به منازل مردم را آغاز کرده اند و کار خود را بدون تعطیلی تا 28 آبان ماه ادامه می دهند.

از اول آبان ماه به مدت یک هفته، امکان اصلاح اطلاعات خانوارها و بازیابی کدآماری آنان در سامانه سرشماری اینترنتی برای یکبار فراهم شده است.

ماموران از ساعت 8 صبح تا 8 شب به همه سکونتگاه های استان مراجعه می کنند

ماموران هنگام مراجعه کاور مخصوص خاكستري رنگ ، کارت شناسایی و تبلت در اختیار دارند.

این انتظار از خانوارها وجود دارد تا کدآماری 12 رقمی خود را پس از ثبت نام در سامانه، دریافت و برای ارائه به ماموران هنگام مراجعه در دسترس قرار دهند .

خانوارهایی که هنگام مراجعه مامور، در منزل حضور ندارند، با استفاده از کد خانوار غایب که مامور به درب منازل الصاق می کنند، می توانند به سامانه سرشماری 95 وارد شوند و بطور اینترنتی ثبت نام کنند.

بنابر اعلام مسئولان مرکز آمار ایران، اطلاعات اولیه سرشماری 3 ماه پس از اتمام سرشماری اعلام می شود.

نظرات بینندگان