کد خبر: ۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نی ریز:

روحیه استکبار ستیزی در کنار علم اندوزی

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نی ریز گفت: هدف هفته بسیج دانش آموزی نشان دادن روحیه استکبار ستیزی و نمایاندن فرهنگ ایثار و شهادت طلبی همانند شهدای دانش آموز هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز  سید محمد حسین فقیه مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نی ریز در خصوص هدف هفته بسیج دانش آموزی آن را نشان دادن روحیه استکبار ستیزی و انقلابی دانش آموزان بیان کرد .

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نی ریز شعار هفته بسیج دانش آموزی را دانش آموز انقلابی و مدرسه انتقلابی عنوان کرد .

وی ادامه داد : هفته بسیج دانش آموزی هفتم آبان ماه با حضور دانش آموزان در نماز جمعه آغاز خواهد شد و پایان آن با حضورحداکثری در روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی می باشد .

سید محمد حسین فقیه اجرای پدافند غیرعامل در مدرسه های امام خمینی (ره) و زینبیه با همکاری ستاد بحران شهرستان و هلال احمر شهرستان با اجرای رزمایش نمادین از زلزله و اتفاء جهت آشنایی دانش آموزان با بلایای طبیعی را به عنوان یکی از برنامه شاخص هفته بسیج اعلام کرد .

وی افزود : دیدار با خانواده های شهدا و جابازان، نشست بصیرتی با فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس در مسجد دانش آموزی شهرستان (مسجد حضرت قمربنی هاشم)، دیدار با علمای شهرستان و همچنین نشست دینی و اعتقادی، عفاف و حجاب تحت عنوان نهضت ما زنده ایم برای دانش آموزان دختر و غبار روبی گلزار و قبور مطهر شهدا را به عنوان برنامه های شاخص هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد .

فقیه گفت : اگر بخواهیم تمام هفته بسیج دانش آموزی را در یک جمله خلاصه کنیم این است که هفته بسیج دانش آموزی یادآور از خود گذشتگی ها و ایثارگری های 36 هزار شهید دانش آموز می باشد .

با توجه به فرهنگ ایثارگری شهدای دانش آموز گفت : ما نباید فرهنگ ایثار و شهادت را فراموش کنیم، مردم ولایتمدار و شهید پرور و دستگاه های اجرایی و مسئولان پا به میدان بگذارند و این فرهنگ غنی را سرلوحه تکالیف و کار خودشان قرار دهند که فرزندان و دانش آموزان ضمن آشنایی با آن بتوانیم یک جامعه دانش آموزی سالم و یک آینده روشن برای این مدیران تراز انقلاب داشته باشیم .

فقیه ادامه داد : چون هر کدام از این دانش آموزان که امروز سر کلاس های درس هستند در آینده یک مدیر و مسئول هستند و تربیت این مدیران برعهده ما خواهد بود .

وی در پایان ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و ریاست اداره هلال احمر و فرماندهی سپاه پاسداران از تلاش های اعضاهای شوراها و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی جهت برنامه ریزی و هماهنگی های هفته بسیج قدردانی کرد .



نظرات بینندگان