کد خبر: ۹۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

پودمان های آموزشی در شیراز برگزار می شود

دو کارگاه فعالیت های پژوهشی اعضا و فعالیت های دینی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار می شود.
پودمان های آموزشی در شیراز برگزار می شود
به گزارش شیرازه، به منظور ارتقای دانش و توسعه ی مهارت های شغلی مربیان مسئول، مربیان فرهنگی، هنری و ادبی پودمان های آموزشی فعالیت های پژوهشی اعضا و فعالیت های دینی، در مرکز آموزش کانون فارس برگزار می شود.

بر این اساس قرار است در این پودمان ها: مفهوم، اهداف و انواع پژوهش، هدف و فرایند پژوهش کودکان و نوجوان، بایدها و نباید ها در پژوهش کودکان و نوجوانان، استفاده از رغبت ها و نیازهای کودکان و نوجوانان در انجام فعالیت های پژوهشگری، استفاده از تجربیات مربیان در فعالیت پژوهشی اعضا، مهارت های پژوهش کودکان و نوجوانان، پرسش گری و زمینه های ایجاد پرسش مناسب، موضوع یابی، جستجوگری، جمع آوری داده ها، تعریف، ضرورت، اهمیت، اهداف فعالیت های دینی، اصول و مبانی، ویژگی ها و شرایط، جایگاه، عناصر، فرصت ها و تهدیدها در فعالیت های دینی، اصول طراحی و اجرای فعالیت های دینی و آزمون و ارزشیابی آموزش داده می شود.

50 نفر از کارکنان کانون فارس فراگیران این کارگاه ها خواهند بود که در قالب دو گروه از 16 تا 20 آبان ماه و 14 تا 18 آذرماه در مرکز آموزش حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان