توافق ایرلاینها برای کاهش نرخ بلیت هواپیما
وی افزود: ما سه کلاس بالای نرخهایمان را کاملا حذف کردیم البته ارزانفروشی هم به نفع کشور نیست، چون به ایرلاینها دلار ۸ هزار تومانی میدهیم نباید بلیتها ارزان بفروشند و باید نرخ بلیتها را طوری مدیریت کنند که همیشه نرخ متوسطی داشته باشند.
گرجی با بیان اینکه آسمان فقط یک پرواز چارتر به لاوان دارد و آن هم برای جابهجایی نفت است، افزود: هواپیمایی آسمان بلیتهای خود را سیستمی میفروشد و شبکه فروش خوبی داریم و اصلا پرواز چارتر نداریم و برنامهای هم برای چارتر نداریم.
وی با بیان اینکه مدیری که برای پایگاه شیراز انتخاب شده است از بدنه
شرکت آسمان است و امید است که به زودی آسمان شیراز به جایگاه قبلی خود که
از ان به عنوان پایگاه جنوب و حتی پایگاه خلیج فارس نام برده میشد
بازگردد، اظهار داشت: تاکنون ۹۰۰ نفر در پایگاه شیراز جذب کردیم و با وجود
همه مشکلات امیدواریم که به زودی جذب نیروی ما به بالای یک هزار نفر برسد و
تعداد پروازهای شیراز نیز افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی
آسمان با بیان اینکه به اعتقاد ما پایگاه شیراز از نظر فنی، عملیاتی و
پرواز توانایی سرویسدهی به کل جنوب کشور را دارد، خاطرنشان کرد: اگر
چنانچه مدیریت پایگاه شیراز بتواند ما را متقاعد کند ما هواپیماها را شب
در همین پایگاه شیراز پارک کرده و صبح پرواز را از همین جا آغاز میکنیم و
دوباره شب هواپیماها به شیراز بازمیگردند.
وی با بیان اینکه ما باید فرکانس پروازی به شیراز را افزایش دهیم و حتی اگر نتوانیم هواپیما اضافه کنیم حتما صندلی اضافه میکنیم، افزود: هر چه پایگاه شیراز بیشتر حمایت شود هواپیماهای بیشتری به سمت شیراز هدایت میشود.
گرجی با بیان اینکه بخشی از تاخیر پرواز به فرکانسهای بالای پروازهای شیراز برمیگردد و ما اگر هواپیما جایگزین داشته باشیم میتوانیم این تاخیرها را مدیریت کنیم، عنوان کرد: برخی تاخیرها واقعا از دست ما خارج است، اما به عنوان اقدامات پیشگیرانه ما در درجه حرراتهای بالا و ساعتهای گرم روز بلیط نمیفروشیم که مجبور نشویم تا خنک شدن هوا پروازها را نگه داریم البته با افزایش تعداد هواپیماها تاخیرها نیز کمتر خواهد شد.