کد خبر: ۱۴۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

شناسایی متخلف قطع درختان کُنار در شهرستان قیروکارزین

پس از دریافت گزارش مبنی بر قطع درختان کُنار، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به منطقه اعزام و موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان قیروکارزین متخلف حرفه ای قطع درختان جنگلی در اين شهرستان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان کُنار، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به منطقه اعزام و موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

علیشاهی افزود: فرد متخلف به صورت کاملا حرفه ای اقدام به قطع درختان جنگلی کُنار و ارسال  آن به خارج از شهرستان می کرد که با هوشیاری و تلاش به موقع نیروهای منابع طبیعی حین ارتکاب جرم به دام افتاد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین ضمن هشدار جدی به متخلفان افزود: درصورت قطع یا برش گونه ارزشند جنگلی بویژه کُنار بدون هیچ گونه اغماضی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه‌های طبیعی مراتب را به شماره تلفن های ١٣٩ و یا ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان