کد خبر: ۱۶۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
در تیراندازی کور به نیروهای مدافع امنیت در نورآباد ممسنی:

یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت:در تیراندازی کور ۲ نفر ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی، یک نفر شهید و ۳ نفر زخمی شدند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس از شهادت یک نفر و زخمی‌شدن سه نفر از نیروهای مدافع امنیت در نورآباد ممسنی خبر داد و گفت: مجروحان به بیمارستانی در شیراز منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند که اسامی این سه مجروح پویا خوشنام، عارف قره‌قانی‌نیا و اسماعیل محمدی بوده که حال یکی از آنها نامطلوب گزارش شده است.

وی افزود: حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور دو نفر راکب موتورسیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه‌زن به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می‌کنند.

قزل سفلی ادامه داد: ضاربان پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به چهار نفر می‌شود، بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

معاون استاندار فارس در ادامه اظهار کرد: در این حادثه یکی از مدافعان امنیت به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت رسید و سه نفر دیگر که مجروح شدند جهت درمان، به مرکز استان اعزام شدند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس در پایان گفت: این خون‌های پاک، ریشه نظام مقدس اسلامی را استوارتر خواهد ساخت و دشمنان این مرزوبوم را نیز خار و ذلیل‌تر می‌سازد. قطعاً عوامل این حرکت جنایت‌کارانه دستگیر و به سزای عمل ننگینشان خواهند رسید.
 

به گزارش شیرازه: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی استان در پی دستگیری ضاربان هستند.

انتهای پیام/
 


نظرات بینندگان