کد خبر: ۱۶۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خبر داد:

۲۱۱ هزار نفر نیز رأی اولی در فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: در انتخابات هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت ۵ میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۲۱۱ هزار نفر نیز رأی اولی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استاندار فارس، اسماعیل قزل سفلی گفت: شهید رئیسی هم در حرف و هم عمل ولایت‌مدار بود و کاری که هیچ یک از رؤسای جمهوری سابق انجام ندادند را انجام داد.


وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی خود را زیر پا گذاشت و این عامل موفقیت او بود و امیدواریم مردم در بین ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بتوانند ولایی‌ترین و منطبق‌ترین فرد را تشخیص داده و به او رأی دهند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اظهار کرد: ما در مقطع امروز به رئیس جمهوری نیاز داریم که در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای حکومت حضرت ولی‌عصر (عج) از خودش بگذرد و خود را فدای نظام، ولایت و مردم کند و این شاخص‌های مهمی است که امیدواریم مردم به خوبی تشخیص دهند.


رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در انتخابات هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت ۵ میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۲۱۱ هزار نفر نیز رأی اولی هستند.


قزل سفلی افزود: ستاد انتخابات استان فارس نیز با هشت کمیته تشکیل شده و ۳۷ ستاد انتخابات شهرستانی نیز شکل گرفته است و تاکنون ۳هزار و ۵۱۷ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در فارس پیش بینی شده و بیش از ۹۴ هزار نفر نیز دست اندر کار اجرا و برگزاری انتخابات خواهند بود.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان