کد خبر: ۳۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

حمایت فرمانداری فیروزآباد ‌از سرمایه‌گذاران و ایجادکنندگان شغل‌

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: این فرمانداری تمام تلاش خود را در مورد حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجادکنندگان شغل به کار می‌گیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال فیروزآباد که با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیکاری یکی از عمده‌ترین معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است که با رفع این معضل، می‌توان بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانی و اقتصادی جامعه را برطرف کرد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد با اشاره به آثار سو بیکاری در اجتماع، افزود: اجتماعی که زمینه‌های اشتغال در آن فراهم شده باشد، شاهد افزایش جریان‌های مثبت اجتماعی در آنها هستیم و سرمایه‌های انسانی در آن افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری بین تحصیل کرده‌ها و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، بیان داشت: باید به جای افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها، به فکر افزایش مهارت و کارآفرینی باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به مدرک‌گرایی رایج بین افراد جامعه، مهارت را حلقه مفقوده اشتغال دانست و ادامه داد: باید به سمت طراحی، تدوین و اجرای طرح جامع آموزش مهارت و فناوری برویم تا زمینه‌های اشتغال بسیاری فراهم شود.

بهمنی خاطرنشان کرد: این فرمانداری تمام تلاش خود را در مورد حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجادکنندگان شغل به کار می‌گیرد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری مهم‌ترین شورایی است که ارزیابی و فعالیت مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری این شهرستان را بر اساس میزان اشتغال و فعالیت در این راستا، صورت می‌دهد.

به گزارش فارس، در این جلسه تمام دستگاه‌های اجرایی موظف شدند که تعهد اشتغال خود را در سال 91 به نحو مطلوب انجام دهند.

همچنین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر، پنج مصوبه اتخاذ شد و اعضا را موظف به اجرای آن کردند.

انتهای پیام‌/ص

نظرات بینندگان