خوش تیپی و خوشکلی ملاک رای آوری/«مانکنیسم» در تبلیغات شوراها
زیبایی و محاسن ظاهری اگرچه نعمت خداوندی است اما انگار عده زیادی از داوطلبان شورای شهر واقعاً دچار توهم شده اند و نامزدی برای شورای شهر را با نامزدی و دوران عقد و ازدواج اشتباه گرفته اند.
به هر صورت این نوع رفتار نشان دهنده عمق تفکری است که سطح شورای شهر را که محل خردورزی و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای دهها هزار نفر است را در حد مانکن های خوش تیپ و خوش پوش تنزل می دهد.
و اما مردم چگونه انتخاب کنند؟!
هنوز خاطره تلخ حضور برخی افراد معلوم الحال در شورای شهر از ذهن نرفته که با قدرت زیبایی رای جمع کردند و به زیبایی بیش از 4 سال بر اریکه تصیم گیری تکیه دادند و بالاخره با پرونده مشحون از جرایم قابل بیان و غیر قابل بیان از شوراها عزل شدند.
این ها درسهای بزرگی است که گذر زمان به ما می آموزد و بایستی به آن توجه جدی نمود.
«عکس
زیبا زدن» و «زیبا عکسش» عمل کردن ترفند و حقه ی سوخته ای است که مردم نباید
دوباره فریب آن را بخورند. زشت و زننده است که یک داوطلب عضویت در شورای شهر برای جنوب شهر و محله های سنتی از عکس و بنر با پیراهن خاص و محاسن استفاده کند و در تبلیغات شمال شهرش قیافه ای متفاوت داشته باشد. خانم دیگری که در یک جا چادر سر می کند و برای جلب نظر عده ای دیگر با پوششی عجیب عکس می اندازند. این ها توهین به عقل و شعور و فهم مردم است.
شوراهای شهر باید عصاره عقلانیت و تجربه باشد که بتواند بر مبنای یک تفکر عادلانه برای سرنوشت شهر و شهروندانش تصمیم بگیرد.
من هم قبول دارم.
چرا باید به چشم و ابرو رای بدیم.
واقعا یه فکری باید به حال این تبلیغات بشه.
ای ول مشتی!
یکی باید می بود که این حرفارو میزد!
کم مونده انتخابات شورای شهر تبدیل بشه به انتخابات زن و مرد شایسته شهر :)