کد خبر: ۴۰۲۲۹
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
نتیجه انتخابات، داد چه کسی را در آورد؟

جیغِ بنفشِ سبزها

تکلیف «امت خداجویی» که بیرق عزای پسر پیغمبر را در عاشورای 88 آتش زدند و با توهین به تمثال امام امت، شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» سردادند، با آخوند و طلبه و «روحانی» روشن است!
شیرازه- سجاد توکلی/ پیش از این ها نوشته بودم نه روحانی عارف می شود نه عارف روحانی که صدای خیلی ها درآمد. باز هم بخوانید: اصحاب فتنه ای که این روزها بیشتر از اصولگرایانی که به ظاهر بازنده انتخابات 92 بودند، گیج و منگ هستند و نمی توانند پاسخی بر ادعاهای کذب و سراسر دروغشان مثل: مهندسی انتخابات، انتخابات آزاد، گزینه های از پیش تعیین شده نظام، تقلب بزرگ و ... در اذهان عمومی بیابند.

اصلاح طلبان به یک «روحانی» رای دادند!

سر و صدای امروز فتنه گران از شادی نیست، بلکه واقعیت این است که «سبزها» جیغ «بنفش» می کشند! از عصبانیت؛ از فشار و از نارحتی؛ چرا که اصلاح طلبان واقعی و در چارچوب نظام به همراه خیل مردمی که دنبال اعتدال بودند، به یک روحانی رای دادند. تکلیف «امت خداجویی» که بیرق عزای پسر پیغمبر را در عاشورای 88 آتش زدند و با توهین به تمثال امام امت، شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» سردادند، با آخوند و طلبه و «روحانی» روشن است!

برای رهبری نظام اسلامی 270 هزار رای = اا میلیون رای

تقلب تقلب تقلب! مگرمدعی نبودند جلیلی، قالیباف و ولایتی گزینه های رهبری هستند؟ مگر داد نزدند که با رد صلاحیت هاشمی مشارکت زیر 50 درصد است؟ مگر شورای نگهبان، ائمه جمعه، سپاه و بسیج را متهم به دخالت در انتخابات نکردند؟ پس چه شد؟!

حضور 73 درصدی مردم در انتخابات اگر پیروزی نظام نیست، پس چیست؟

چه کسی مثل حضرت خامنه ای عزیز پای حقوق مردمش ایستاده؟ اختلاف رای 270 هزار باشد یا 11 میلیون، آقا هوای مردم را دارد! اکثریت یک کشور 75 میلیونی با اختلاف 270 هزار نفر نظرشان بر اقلیت اولویت دارد. قانون قانون است. جر زدن هم ندارد. و آقا از همه قانون مند تر است. عادل است. هوای نفس ندارد. کسی هوای نفس داشته و دارد که وقتی گفتند بگو «کجا تقلب شده» ساکت می ماند و ساعتی بعد بیانیه تجمع اعتراض آمیز صادر می کرد!

چوب خدا به اصولگرایان

معتقدم خدا با تلنگری که در انتخابات 24 خرداد به اصولگرایان زد خیلی از چیزها را دوباره یادشان آورد. امام فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد. برخی یادشان رفته بود. فکر می کردند همه کاره آن ها بوده و هستند. برادر «سعید» یادش بماند توفیق هایی که در مذاکرات هسته ای نصیب شد ثمره پافشاری بر گفتمان توحیدی مقاومت بوده است. «حاج باقر قالیباف» بداند به مدد نگاه جهادی بود که تونل توحید افتتاح شد. «دکتر ولایتی» جانفشانی شهدایی مثل دوران و چمران را به خاطر بسپارد آنگونه که تاریخ صفویه را از بر است! و بچه حزب اللهی ها هم بدانند رای به حسن روحانی، رای به یک روحانی است که سالها نماینده آقا بوده. هرچند عبای هاشمی به دوشش باشد!

هنوز چند روز نگذشته، بی بی سی و صدای آمریکا تحلیل می کنند که ما اشتباه کردیم و گزینه نظام و رهبری کسی نیست جز روحانی!

احمدی نژاد عامل انتحاری در اردوگاه اصولگرایی

4 سال پیش نوشتم: ما نژادمان احمدی است، احمدی نژادی نیستیم. امروز هم باید با همان تحلیل گفت که متاسفانه محمود احمدی نژاد عامل انتحاری در اردوگاه اصولگرایان بود که مسئولیتاین انفجار هم به عهده جریان انحرافی است!

احمدی نژاد بعد از دو سالی که کشور را به دست بادهای بهاری سپرد و مشایی نتوانست از فیلتر شورای نگهبان بگذرد سیاست خودزنی را در پیش گرفت و همه تلاشش چون گذشته بر این است که چهره ای مظلوم و به یادماندنی از خود به جای بگذارد که فردا با ادعاهای مختلف سعی بر بازگشت به قدرت نماید. هر چند او از هوش سرشاری برخوردار است ولی همین هوش سرشار باعث شده حافظه تاریخی این ملت را فراموش کند. ملت مدیون زحمات دولت نهم و دهم خواهد بود اما خاطرات تلخ احمدی نژاد را در سرباز زدن از قانون، خط قرمز کشیدن های پیرامون نزدیکان، عدول از شعارهای انقلاب، بداخلاقی های در تعامل با سایر قوا و از همه مهمتر زاویه گرفتن از رهبری را هرگز نخواهند بخشید.


انتهای پیام/1/523

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
3
be nazar miad nevisande hichi az siyasat nemidone ye dozd vaghti dozdish az ye ja lo mire ke nemiad dobare az hamonja dozdi kone ke amo joon chand salete?
شرمین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
حضور فرزندان هاشمی و برخی از وزرای کابینه وی و دولت اصلاحات در جلسات محفلی و اتاق های فکر و برنامه ریزی حسن روحانی نشان می دهد که گزینه حداکثری این جریانات کسی جز این نامزد تائید صلاحیت شده نیست
------
حسن روحانی با رنگ انتخاباتی بنفش کسی است که می خواهد جای خالی خاتمی و هاشمی را پر کند
-------
عبارات بالا را در یاداشت عبای هاشمی و خاتمی بر دوش روحانی - نوشته بودید این روحانی همان روحانی است یک هو شد محافظه کار و راست و عضو جامعه روحانیت مبارز و اصولگرا و مرید آقا! خجالت هم خوب چیزی است بچه بیچ ها!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
1
عجب تغییر موضعی ! این اولین بار نیست که شاهد آنیم . وقتی که فیلم های زمان انقلاب ساخته و پخش می شود و نیروهای ساواک و خانواده و فرزندان آنان را افراد موجه جلوه می دهند که مثلاً پدرشان ساواکی است و فرزندشان انقلابی و یا فیلم های جنگ را که مرور می کنیم، شاهد حضور ارازل و اوباش در جبهه و تغییر مسیر آن ها می شویم یا جوانی که به واسطه عاشق شدن و عشق به دختر مورد علاقه اش در جنگ می ماند و کثرت این دست تعابیر باعث می شود که نسل ها آینده تنها از این دریچه به موضوعات نگاه کنند و به آن ها القا شود که همه انقلاب و جنگ همین بوده است . امروز شاهد آنیم که روحانی که دیروز با مجری صداو سیما دعوا می کند که صدا و سیما اینطور است و اصولگرایان با بی مدیریتی انقلاب را به قهقرا کشانده اند و ... امروز ایشان در بیان جنابعالی فردی موجه ، انقلابی ، پیرو و نماینده ولایت و حامی اصولگرایان تلقی می گردد . آیا انصاف است . حداقل کمی تأمل می کردید که حضرت آقا بیانات ناگفته خود را که خودشان اعلام فرمودند بعد از انتخابات به آن می پردازم را بیان می کردند بعداً با این سرعت تغییر موضع می دادید.
farzande sobhe
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
6
تحلیلی جامع بود. اونایی که منفی دادن هم به نظر میاد دارن جیغ می زنند! اون هم بنفش
ممنون اگر منتشر کنید..
جهرم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
نماینده آقا بودن با پر کردن خلا هاشمی و خاتمی تناقضی داره؟
یک روز هم برخی تو این کشور نخست وزیر بودن، رئیس جمهور بودن، رئیس مجلس بودن بعد شدن مهره دشمن و راس فتنه!
من هر سه تا مطلب نویسنده رو خوندم؛ هر کدوم در جای خودش به موقع و درسته. این نظر شخصی منه به نظر بقیه هم احترام می گذرام و اگر نامزد مورد نظرم رای نیاره زیر میز بازی نمی زنم!؟
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
تحلیلتون خوب ومنصفانه بود هر چند در مورد رئیس جمهور منتخب زود قضاوت کردید، باید منتظر بود وعملکرد ایشون را در تبعیت از رهبری عزیز ودفاع از حیثیت وکیان نظام اسلامی کرد.
پیشنهاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
2
با سلام وخسته نباشید خدمت سردیبر پرکار سایت شیرازه ،مطلب کار شده بسیار خوب تحلیل شده فقط تنها موردی که باعث میشود حس انتقام جوی را افزایش دهد و متن را به فضای دیگر می ببرد عکس انتخاب شده برای نمایه می باشد. با تشکر از زحمات شما
جوون ایرونی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
سلام متاسفم برای شما که با ادعای ولایتمداری در خلاف جهت رهبری سخن پراکنی میکنین/علیکم به سخنان رهبری در شهریور 91 در جمع اعضای هییت دولت که حملات به دولت را به خاطر پافشاری بر اصول ها و ارزش ها دانستند حالا شما میگویید دولت از اصول انقلاب عدول کرده؟!؟!به راستی که شما شبیه شیوخ نهروان صحبت میکنین
sasan22
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
اينقدر سنگ طلبه وبسيجي وروحاني به سينه نزنيد مردم ايرانخيلي باكمالند احمق
بابا جون
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
مردم که به هدفشون رسیدن انشاا... اصولگراها هم هرچه میتونند زور بزنن روحانی اعتدالگراست هم اصلاح طلب است هم کارگزار
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
2
جوری حرف میزنید انگار که اصلاح طلبان دشمن مردم ورهبرند مطمئن باشید از اصولگراها ولایت پذیر ترند چون دنبال منافع ملییند نه موقعیت خودشون
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
3
خیلی جالب بود.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
2
با نشست خبری دیروز روحانی اصلاح طلبا رفتن اقما و روحانی نشون داد رئیس جمهور همه ایرانه نه فقط رئیس جمهور کسایی هست که سبدش رو پر کردم
اميد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
1
حق مسلم جوانان است كه امروز در پي انتخابشان شادي و پايكوبي كنند. مي بينند پس از 8 سال خفقان و سكوت بارقه اي از اميد وجود دارد كه باز شادي و طراوت جواني خود را بازيابند. اميد است كه اين شاديها هميشه برقرار و پايدار باشد.
تولد علي اكبر امام حسين (ع) و روز جوان مبارك.
مهتاب
چقدر هم که سکوت کردین انگار شماها قرصxزدین که هر دفعه سر هیچ و پوچ می خواین بریزین تو خیابون!
از نسل سوم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
2
من هنوز هم به احمدی نژاد رای میدم و طرفدارشم چون مرد بود چون نترس بود و هست خجالت بکشدی با این تحلیلاتون ! باید در این سایت رو تخته کرد! عامل انتحاری چیه! با این همه کار و زحمت باز هم بهش خورده میگیرین! درسته اشتباه داشته اما کشور رو که به امریکاییه ها نداده! انصافتون دینتون کجارفته بجای اینکه ازش حمایت کنید اینجور به داغونشون میکینید ! خیلیها باری جلیلی دعا میکردند که اون رای بایره اما بدترین گزینه رای آورد حالا راحت ازادانه لخت بگردین! آزاد شدین
احمدی نژاد مرد بود مرد. والسلام...
ناشناس
همینه فدات شم تو ایران هرکی بیشتر کار بیشتر چوب تو سرش میزنن
حاجی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
سلام خدمت سردبیر سایت شیرازه وکلیه عزیزان که نظرات خود را مطرح کردند با احترام به کلیه عزیزان من کوچکتر از آن هستم که بخواهم برای عزیزان مطلبی بگویم ولی تنها سخنم این است که بیائید اصلاح طلب و اصول گرا ومیانه رو و ...کنار بگذاریم بیائیم مانند زمان انقلاب و زمان جنگ همگی با هم یکی شویم بیائیم همگی با حمایت از ریاست جمهور منتخب همان کاری را انجام دهیم که شهیدانمان دز زمان جنگ انجام دادند .آیا در ان زمان کسی به کسی میگفت چپی هستی، راستی هستی ،نه عزیزان ان زمان فقط امام و کشور ناموس بود که برای همه حرمت داشت از جان خود می گذشتند خود را به زیر تانک می انداختند تا وجبی از خاک ایران به دست دشمن نیافتد .
حال بیائید با استفاده از رهنمودهای حضرت آقا که امیدوارم تا ظهور حضرت حجت زنده باشند کاری کنیم که دشمنان هیچ موقع نتوانند بگویند که این ریاست جمهور از اصول گرایان است یا از اصلاح طلبان .بیائید همیشه بیاد داشته باشیم که اگر جان فشانی شهدا نبود الان وضعمان چه بود ؟
الان میتوانستیم به این راهتی ریاست جمهور خود را انتخاب کنیم؟کمی فکر کنیم
آینده نگر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
به عمل به کار آید نه به سخندانی میگن جوجه رو آخر پاییز می شمرن فعلا صبر کنید بعداً معلوم می شه.
ناشناس
چرخ دنیا باید بگرده تا دوباره یکی مثل احمدی نژاد رو پیدا کنه
علی ش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
0
اگه احمدی نژاد اشتباهاتی داشت ( که داشت ) ولی ازهمه ی دولت های بعد از انقلاب بیشتر زحمت کشید ،ودست پاک هم بود ،وحقش نیست که او را این گونه بدرقه کنیم ماکه اینقدر خوش استقبالیم