کد خبر: ۹۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در نی ریز برگزار شد

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی ،گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان نی ریز و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش شیرازه محمدرضا امیری فرماندار نی ریز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ،گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: انچه که امروز ما داریم به برکت خون شهداء و هوشیاری نیروهای مسلح وتجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.


وی ادامه داد: امروز روحیه شهادت طلبی ، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم خصوصا جوانان غیرتمند این مرز و بوم وحتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

 امیری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

فرماندار نی ریز با تاکید بر این که برنامه های  هفته دفاع مقدس باید پررنگ برگزار شود افزود: شهداء؛ هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم حرفی برای گفتن داشته باشیم ،پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.

گفتنی است از مهمترین مصوبات جلسه عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء ، رژه حماسی نیروهای مسلح ، آذین بندی معابر و خیابانها وسردرب ادارات و مساجد ،برگزاری یادواره شهداء، دیدار با خانواده معظم شهداء، و اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در طول هفته دفاع مقدس است.



منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: دفاع مقدس ، نی ریز
نظرات بینندگان