کد خبر: ۱۰۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

رزمی کار سروستانی مدال طلای جهانی خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

"فرجام شفیعی سروستانی" رزمی کار برتر کشورمان، مدال طلا و نشان قهرمانی خود را که در مسابقات جهانی کوبو بدست آورده بود به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش  شیرازه به نقل از سروستان ما، استاد فرجام شفیعی سروستانی، رزمی کار برتر استان فارس و ملی پوش سبک کیک بوکس و کونگ فو کشورمان که به همراه تیم 50 نفره رزمی کاران ایران به مسابقات جهانی کوبو به کشور آذربایجان رفته بود، با کسب یک مدال طلا و نشان طلایی این مسابقات به کشور بازگشت.

وی در این مسابقات در سه رده؛ مربی، داور و شرکت کننده، خوش درخشیده و توانست با غلبه بر حریفان خویش در رقابت  هنرهای انفرادی و مبارزات آزاد با کسب دو نشان طلا و همچنین دریافت کمربند طلایی بهترین مبارزه گر، به عنوان ستاره این دوره از مسابقات معرفی گردد.

این مسابقات طی روزهای هفدهم و هجدهم آبان ماه جاری و با حضور دوازده کشور جهان از قاره آسیا و اروپا به میزبانی کشور آذربایجان در شهر باکو برگزار شد و تیم کشورمان توانست با اقتدار در جایگاه نخست این رقابت ها قرار گیرد و تیم های آذربایجان و ارمنستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

کشورهای آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، عراق، آلمان، ایران، مجارستان و.... در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

فرجام شفیعی سروستانی بیش از 20 سال است در رشته های مختلف رزمی در حال فعالیت بوده و در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت تکواندو سروستان، عضو تیم ملی کیک بوکس و همچنین داور ملی مسابقات رزمی شینفو می باشد و طی دو دهه اخیر مقام های قهرمانی فراوانی را برای شهرستان، استان و کشور کسب کرده است.

نکته جالب توجه اینکه فرجام شفیعی مدال و نشان قهرمانی خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرده و دلیل این کار را تجلیل و حمایت از شهدای مدافع حرم اعلام کرده است.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان