کد خبر: ۱۰۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵

رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر لارستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون جمعیت هلال‌احمر استان، رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر شهرستان لارستان معرفی شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از لادستان در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسعود راسخی و علی‌اصغر علی‌پور معاونین سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر قاسمی مسئول گزینش جمعیت هلال‌احمر استان، حسین رضایی معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر فارس و اعضا شورای اجرایی و کارمندان، رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر لارستان معرفی شد.


در این مراسم ابتدا محسن زمانی رئیس سابق جمعیت هلال‌احمر لارستان عملکرد سه ساله خود را تشریح کرد.


سپس حجت‌الاسلام علی‌اکبر قاسمی مسئول گزینش جمعیت هلال‌احمر استان فارس هم گفت: با توجه به بزرگی و حادثه‌خیز بودن منطقه لارستان می‌طلبد که توجه ویژه به این منطقه بشود. وی خواستار همراهی و همکاری  تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم با جمعیت هلال‌احمر شهرستان لارستان شد.


مسئول گزینش جمعیت هلال‌احمر استان فارس تصریح کرد: یکی  از مهم‌ترین کارهای هلال‌احمر استفاده از پتانسیل مردمی در جهت جذب داوطلب و تعامل بیشتر با خیرین منطقه است.


قاسمی همچنین از رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر شهرستان لارستان خواست که خانه هلال را به کمک مردم در بخش‌های منطقه لارستان تأسیس نماید و در این خانه هلال آموزش‌های لازم به داوطلبین و شرکت‌کنندگان ارائه گردد و پایگاه مهم مردمی امداد و نجات در خانه هلال تشکیل گردد و با اجرای برنامه‌های امدادی، این مکان را برای مواقع حساس و ضروری آماده نماید.


حسین رضایی معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر فارس هم در سخنانی اظهار داشت: بدون کمک مردم کار هلال‌احمر به پیش نخواهد رفت. پس بایستی نیروهای مردمی را به خدمت گرفت تا در مواقع لزوم به کمک نیروهای هلال‌احمر بیایند.


علی‌اصغر علی‌پور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان  هم خواستار تسریع در اتمام پروژه مرکز امداد شهری و تکمیل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چهاربرکه لارستان و غیره شد.


جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: این جابجایی‌ها و تغییر یک مدیر اداره به‌خاطر این است که یک حرکت و شتاب بیشتری در کارها و برنامه‌ها صورت بگیرد و این فعالیت‌ها می‌بایست همراه با ایده و فکر نو و تکمیل‌کننده برنامه‌های قبلی سازمان باشد.


وی از رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر لارستان خواست با توجه به گستردگی منطقه لارستان، انسجام بیشتر درون‌سازمانی  خود را تقویت نموده و در جهت جذب داوطلبان مردمی و آموزش امداد و نجات به آنها تلاش نماید، تا هلال‌احمر لارستان برای مواقع ضروری و حساس یک آمادگی کامل و صددرصدی داشته باشد.


فرماندار ویژه لارستان خاطرنشان کرد: خیلی از ادارات در روزهای عادی و تا مشکلی پیش نیاید به چشم نمی‌آیند، یکی از این ادارات هلال‌احمر است که در موقع پیش آمدن مشکل و حوادث دیده می‌شود و سریعاً به کمک هم‌نوعان خود می‌آیند و در این موقع کارها و فعالیت‌هایشان ملموس‌تر است که بایستی قدردان این عزیزان باشیم.


حسنی خطاب به رئیس جدید، کارکنان، امدادگران و اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر لارستان گفت: آمادگی‌ها و فعالیت‌های خود را به‌روز نمایید و در چارچوب دستورالعمل‌های قانونی در جهت آمادگی بیشتر هلال‌احمر، همت و تلاش مضاعف کنید.


وی ادامه داد: ان‌شاءالهد در بازدیدی که از هلال‌احمر شهرستان به‌عمل خواهد آمد، در جهت شناخت عملکرد، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های این جمعیت آشنا خواهم شد و پیگیری‌های لازم در خصوص نیازمندی‌های این مرکز هم انجام خواهم داد و با هماهنگی هرچه بیشتر، هم نقاط قوت را تقویت و هم نقاط ضعف را مرتفع می‌نماییم.


معاون استاندار فارس تصریح کرد: فعالیت‌ها و کار اداری ما یک شروع و یک پایانی دارد و در کل همه‌ی این پست و ریاست‌ها خیلی زود خواهد گذشت، مهم آن است که در این مدتی که دارای پست و مقام بوده‌ایم، چقدر مثمر ثمر و تأثیرگذار برای مردم بوده‌ایم.


وی تأکید کرد: مسئولین می‌بایست منشاء اثر و منشاء کارهای خوب و نیک برای مردم باشند و این را وظیفه خود بدانند؛ چرا که اگر این مهم اتفاق افتاد و منشاء اثر بودیم یقیناً سالیان سال این نام نیک به‌عنوان یک یادگاری خوب در اذهان مردم باقی خواهد ماند.


حسنی اظهار داشت: مدیر یک اداره بایستی تحول‌گرا، دارای تحرک و منشاء فعالیت‌های بیشتر برای شهر و مردم باشد، چرا که اگر مردم از دست ما مسئولین راضی باشند مطمئناً خداوند هم راضی خواهد بود.


وی در پایان سخنانش از محسن زمانی رئیس سابق جمعیت هلال‌احمر لارستان تشکر و قدردانی کرد و برای حمیدرضا رشیدی رئیس جدید این جمعیت هم آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه حکم حمیدرضا رشیدی به‌عنوان رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر لارستان به وی ابلاغ و از خدمات سه ساله محسن زمانی با لوح سپاس قدردانی شد.


گفتنی است حمیدرضا رشیدی دارای مدرک کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و اهل منطقه دُرز و سایبان لارستان است و پیش از این نیز رئیس جمعیت هلال‌احمر اوز بوده است. به احتمال زیاد محسن زمانی نیز به‌صورت مأمور به خدمت به جمعیت هلال‌احمر کیش خواهد رفت.

نظرات بینندگان