کد خبر: ۱۰۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
پدر دانش‌آموز کتک‌خورده در لارستان:

شیعه و سنی در لارستان پیوندی ناگسسته دارند

سنی و شیعه در لارستان پیوندی ناگسسته دارند که حاصل قرن‌ها مودت و برادریست. این پیام پدر دانش‌آموز کتک‌خورده لارستانی است که امروز منتشر شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از لادستان در پی ماجرای جنجالی تنبیه‌بدنی دانش‌آموز لارستانی توسط مدیر مدرسه، پدر این دانش‌آموز و معاونت اداره‌کل و مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان، بیانیه‌های جداگانه‌ای به شرح زیر منتشر کردند:

هم‌شهرستانی‌های عزیز و فرهنگیان ارجمند

با توجه به حادثه اخیر مبنی بر تنبیه یک دانش‌آموز و موضع‌گیری‌های مختلف و عجولانه پس از آن، مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان پس از تحقیقات در این زمینه بیانیه‌ای را تنظیم کرده و قرار بود در گروه‌ها و سایت‌های خبری منعکس نماید، اما با توجه به پیام تقریباً جامع پدر این دانش‌آموز پس از این ماجرا و پیام وحدت‌بخش ایشان، لذا مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان به این پیام اکتفا نموده و از همگان در گروه‌های مجازی و سایت‌های خبری استدعا دارد که از پرداختن به این موضوع خودداری نمایند.

روابط‌عمومی معاونت اداره‌کل و مدیریت آموزش‌وپرورش لارستان

متن پیام حمید فضلی پدر دانش‌آموز:

حلول ماه ربیع‌الاول را بشارت می‌دهم به همه مسلمانان؛ ماه مبارک و مسعود میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص).

مردم شریف و زحمت‌کش لارستان از دیرباز در گستره‌ای بزرگ از جغرافیا و تاریخ این سرزمین چنان پیوند عمیقی با یکدیگر دارند که خدشه‌ناپذیر و زبانزد خاص و عام بوده.

شاید پیام پدری که از راه دور نگران فرزندش بوده را عده‌ای بداندیش سوءتعبیر کردند تا دست‌آویز امیال خود کنند اما زهی خیال باطل که هر زمان احساس وظیفه کنیم در صفوف فشرده کنار هم خواهیم بود.

در آستانه هفته وحدت قاطعانه اعلام می‌کنیم که سنی و شیعه در لارستان پیوندی ناگسسته دارند که حاصل قرن‌ها مودت و برادریست.

لازم می‌دانم از تلاش فرهنگیان زحمت‌کش و مدیریت محترم آموزش‌وپرورش لارستان صمیمانه تشکر کرده، امیدوارم نه‌تنها موجب تکدر خاطر این عزیزان نشود بلکه پیوندی عمیق‌تر با دانش‌آموزانی باشد که آنها را الگوی خود می‌دانند.

در پایان توجه همگان را به کلام خداوند جلب می‌کنم که فرمود؛ اعتصام به ریسمان الهی کنید و از تفرقه بپرهیزید؛ که همانا این تنها راه نجات مسلمین است.

و من‌الله توفیق
عبدالحمید فضلی

نظرات بینندگان