کد خبر: ۱۰۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
چه کسی باید رسیدگی کند؛

تبدیل کوچه‌ وخیابان های اقلید به قلمروی ماشین‌ های غول‌ پیکر+تصاویر

لازم است گشتی تخصصی برای سرکشی به کوچه‌های سطح شهر تشکیل و نسبت به اعمال قانون و انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ اقدام شود.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از  کلیدفارس؛برخی رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌های مسافربری باوجود ممنوعیت تردد در داخل شهر و وجود جاده کمربندی، خود را به نزدیک‌ترین فضای خالی و خیابان نزدیک محل سکونتشان در اقلید می‌رسانند و خودروهایشان حتی برای چندین روز رها می‌کنند و داد مردم هم به‌جایی نمی‌رسد.

رژه کامیون‌های غول‌پیکر ، توقف آن‌ها در کوچه‌ها و کاهش دید خودروهای عبوری ، تهدید جان عابران پیاده در کوچه‌ها و معابر به معضل تبدیل‌ شده است و حل آن نیازمند رسیدگی و عزم همه مسئولان شهری است.

 افزایش ترافیک، سلب آسایش عمومی ، آلودگی صوتی، تخریب چهره شهر و زیرساخت‌های معابر و تأسیسات و از همه مهم‌تر افزایش خطر تصادف که در برخی مواقع منجر به خسارات جانی می‌شود تنها بخشی از پیامدهای تردد و پارک وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر، کوچه‌ها و معابر هستند که اگر به آنها رسیدگی نشود به معضل خطرناکی تبدیل می‌شوند.

در این میان لازم است گشتی تخصصی برای سرکشی به کوچه‌های سطح شهر تشکیل و نسبت به اعمال قانون و انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ اقدام شود.

حال میطلبد که پلیس و سایر دستگاه ها فکری به حال وضع موجود کنند و مسئله را حل کنند.


نظرات بینندگان