کد خبر: ۱۰۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
مسئول نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی سروستان:

"حماسه 9 دی" سند مظلومیت انقلاب اسلامی و نماد بصیرت ملت ایران است

مسئول نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی سروستان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی سند مظلومیت انقلاب اسلامی و نماد بصیرت روزافزون مردم انقلاب ایران اسلامی است.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام والمسلمین مجید  زارع پور،مسئول دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار  ما ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی سند اثبات مظلومیت انقلاب اسلامی و در عین حال برگ زرین دیگری از افتخارات مردم بصیر،ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راه دفاع از حاکمیت اسلام حول محور ولایت مطلقه فقیه است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به جرم نابخشودنی سران فتنه و حامیان آن تاکید کرد: فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی با نقشه ای از پیش تعیین شده تمام تلاش خود را برای براندازی  نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما به فضل خدای بزرگ و درایت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و همچنین حضور حماسی مردم بصیر، ولایی و انقلابی ایران اسلامی همه نقشه های شوم اصحاب فتنه نقشه بر آب شد.

حجت الاسلام زارع پور در ادامه این گفتگو با تاکید بر اهمیت گرامیداشت این روز بزرگ به عنوان نماد بصیرت، ولایتمداری افزود: حضور گسترده و پرشور عموم مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی شهرستان سروستان در سالروز این حماسه ماندگار و ارزشمند، نشانگر پاسداشت ارزش های ناب انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، شهداء و مقام معظم رهبری است.

خاطر نشان می شود مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی فردا از ساعت 9 صبح و از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان به صورت راهپیمایی آغاز و به سمت میدان صاحب الزمان(عج) و تجمع در این نقطه ادامه خواهد داشت.

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان