کد خبر: ۱۰۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در فسا:

اگر روحانیت یک روز خودش را از انقلاب کنار بکشد این انقلاب یک روز ادامه پیدا نمی کند

مراسم ویژه حماسه ۹ دی در مصلی نمازجمعه فسا با سخنرانی سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

به گزارش شیرازه  ، حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در فسا ضمن تقدیر و تشکر از ائمه جمعه کشور به خصوص استان فارس  گفت: بیشترین مکان برگزاری نماز جمعه در کشور متعلق به فارس است و فارس بیشترین تعداد نمازجمعه کشور در بین استانها را برگزار می کند.




وی در ادامه اظهار داشت: امروز در سطح کشور در 900 نقطه شهری نماز جمعه برگزار می شود که امامان جمعه فرهیخته ای در خدمت مردم هستند که اندیشه های اسلام و آیات نورانی قرآن و مواضع و تفکر امام راحل و رهبر معظم و فرزانه انقلاب را برای مردم تبعیین و تفسیر می کنند.

وی در ادامه با بیان این که در حال حاضر در سطح کشور در  260 شهر مصلی نماز جمعه در دستور ساخت و مرحله اجرای داریم و هر کدام به تناسب بین بیست تا نود درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: متاسفانه بودجه ایی که مجلس برای توسعه این مصلاها اختصاص داده بود از سوی دولت پرداخت نشد .

حجت السلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: همان طوری که دولت برای ساخت پارکها ، خیابانها، سالنهای ورزشی و... اعتبار تخصیص می دهد که ما هم بر این اصل و ساخت این موارد تاکید میکنیم امیدوارم که دولت و مجلس امسال برای ساخت مصلاهای نماز جمعه کمک کنند چون ما هنوز شهرهایی داریم که در زیر باران و آفتاب اقدام به بر پایی نماز جمعه میکنند و باید کمک بشود.
وی در ادامه تاکید کرد: اگر روحانیت یک روز خودش را از انقلاب کنار می کشید یا در حال حاضر بکشد این انقلاب یک روز ادامه پیدا نمی کند.



منبع: فسایی



نظرات بینندگان