کد خبر: ۱۰۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
امام جمعه صفاشهر:

با بصیرت خو مراقب فتنه‌های جدید باشیم

امام جمعه صفاشهر گفت: از فتنه‌های جدید، بی‌توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری است. از جمله تاکیدات ایشان حقوق‌های نجومی و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت المال است که بر زمین مانده است.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام مهدی نقوی امام جمعه صفاشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به حماسه نهم دی ماه گفت: نهم دی یوم الله و روز تجلی بصیرت ولایتمدران و حضور حماسی مردم برای اعلام وفاداری به انقلاب و ارزش‌ها بود.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران قصد کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب از جمله عاشورا و فلسطین را داشتند، افزود: حضور مردم در 9 دی نشان داد مردم با هر سلیقه و رای به ارزش‌ها پایبند هستند و به میدان آمدند تا اعلام کنند پای ارزش‌های خود با هیچ کس تعارف ندارند.

حجت الاسلام نقوی تصریح کرد: مردم ایران یک لحظه امام و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت؛ زیرا به خوبی تاریخ را مطالعه و عبرت‌های تاریخی را با تمام وجودشان درک کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند همانند مظلومیت و تنهایی امیرالمومنین، رهبرشان تنها شود.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ هیچ‌گاه فتنه تمام نشده است و فتنه‌ها همیشه وجود داشته است. بعد از 9 دی نیز فتنه تمام نشده است و باید با بصیرت خود مراقب فتنه‌های جدید باشیم.

امام جمعه صفاشهر راه آگاهی از فتنه‌های جدید را شناخت اشخاص و جریان حاکم بر کشور دانست و ابراز کرد: یکی از فتنه‌های جدید این است که به هشدارهای رهبری توجه نشود. از جمله تاکیدات رهبری حقوق‌های نجومی و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت المال است که آن را خیانت به آرمان‌های امام دانستند که اگر درباره اقدامی نشود مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند.

وی افزود: موضوع حقوق‌های نجومی تا کنون روشن نشده است و سوال‌ها درباره آن در ذهن مردم باقی ماند. متاسفانه به سخنان رهبری توجه لازم نمی‌شود و اقدام لازم انجام نمی‌گیرد.

خطیب جمعه صفاشهر با تاکید بر مراقبت از گمراهی در هنگام فتنه‌ها گفت: به فرموده امیرالمومنین(ع) زمانی که فتنه برپا شد لازم است خود را در کنار امام خود قرار دهیم. جناح‌ها ملاک نیستند، ملاک امام است و باید به دستورات رهبری عمل کرد وگرنه در فتنه ها راه را گم خواهیم کرد.

منبع:  بام فارس



نظرات بینندگان