کد خبر: ۱۰۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
سردار اهوازیان در مصلای نماز جمعه ارسنجان:

حیف از آن کیسه گچ و سیمان که صرف مجسمه آن مذاکره کننده شد

سردار اهوازیان در مصلای نماز جمعه ارسنجان گفت: فتنه گرانی که هنوز خواب های آشفته در سر دارید، بنده به شما می گویم که مردم و بسیجی ها بیدارند و اگر بخواهید دوباره غلطی بکنید دست شما را قطع خواهند کرد.

به گزارش شیرازه  مراسم هفتمین سالگرد حماسه ی 9 دی 88 با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و تعدادی از مسوولان ارسنجان در مصلای نماز جمعه ارسنجان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سرهنگ پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از شرکت کنندگان در مراسم به خصوص سردار اهوازیان، یاد و خاطره امام(ره) و شهدا و به خصوص شهدا و جانبازان فتنه 88 را گرامی داشت و گفت: «در نهم دی ماه 88 مردم با بصیرت به صورت خودجوش در وسط میدان حاضر شدند و در واقع غدیر خم دیگری را با تجدید بیعت باشکوه با ولایت فقیه در سرزمین ایران رقم زدند آن هم در زمانی که برخی خواص و دنیاپرستان یا جزئی از فتنه بودند یا سکوت کرده بودند.»



فرمانده سپاه ارسنجان افزود: «مردم در این روز یک تهدید بزرگ را به فرصت تبدیل کردند و پیام این روز برای دشمن این است که بدانند فصل سر به نیزه رفتن ها و اسارت اهل بیت(س) تمام شده است و اگر بخواهند یک بار دیگر به ساحت اهل بیت(س) و مقام ولایت فقیه حمله ای کنند، مردم با بصیرت سرهای آنان را به باد خواهند داد.»


سردادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا" ، مرگ بر اسرائیل" ، " مرگ بر فتنه گر" و سینه زنی به یاد شهدای فتنه 88 و شهدای مدافع حرم، برپایی نمایشگاه عکس، و حضور منظم بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مختلف از ویژگی های این مراسم بود.


اما مهم ترین بخش مراسم امروز، سخنان در خور تأمل سردار عبدالفتاح اهوازیان بود که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و پس از پایان مراسم عده ی زیادی از شرکت کننگان در مراسم با دیده بوسی و ابراز احساسات، وی را بدرقه کردند.  


این سردار عرب تبار پس از سلام تشکر از حضور گسترده مردم ارسنجان در مراسم گرامی داشت سالگرد 9 دی، یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 4 را گرامی داشت و گوشه ای از عملیات های قرارگاه به کلی سرّی نصرت و رشادت های سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و نیروهایش از جمله نفوذ به کاخ صدام را بیان کرد.


این یادگار دوران دفاع مقدس سپس به تشریح ابعاد فتنه 88، حماسه 9 دی و وضعیت سیاسی فعلی کشور پرداخت که نکات مهم سخنان یک ساعته ی وی بدین شرح است:


قبل از 9 دی 88 همه در شوک بودند چون انتظار نداشتیم یک روحانی و رییس اسبق مجلس بشود شیخ فتنهف نخست وزیر سابق بشود مزدور آمریکایی ها، و رییس جمهور سابق می شود علمدار شرارت در کشور.


9 دی متعلق به هیچ ارگانی نیست چرا که مردم با ندای آقا سیدعلی به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند.


مشکل ما با این جماعت بی بصیرت آن است که این ها از روز اول، مبارزه، انقلاب و دفاع مقدسِ مردم را با چشم دل ندیدند بلکه با چشم سر دیدند.


فتنه گران در عاشورای 88 روی شمر و یزید را هم سفید کردند با آن جنایت ها. به آتش زدن خیمه ها و بیرق های عزای امام حسین(ع) کفایت نکردند. بنزین روی بسیجی ها ریختند و آتش شان زدند در خیابان ها. به مردم عزادار تعرض کردند.


سران فتنه در حصر نیستند بلکه در قصرند با همه امکانات ومسایل رفاهی، استخر و جکوزی و پزشک هر روزه دارند و این ها باید برای مردم بییّنه شود.


آن روز که آن آقازاده ملعون پیش آمریکایی ها رفت و گرا داد تا تحریم کنند ملت ایران را، اگر به دهانش پوزبند زده می شد، امروز 30 نفر خائن نامه به رییس جمهور جدید آمریکا نمی نوشتند که کشور خودمان را بیشتر تحریم کن.


آن رییس جمهور اصلاح طلب وطن فروش، بودجه مملکت را به احزاب می داد تا به اسلام فحش دهند.


تا حرف می زنیم می گویند شما بیسوادید و ما دکترا از دانشگاه های انگلیس داریم. آن آقا رفت مذاکره کرد و ظرف چندماه دستاوردهای چندین ساله ی ما را به باد داد و تازه مجسمه اش را هم ساختند. پس چرا مجسمه شهدا را نمی بینیم؟ حیف از آن کیسه گچ و سیمان که صرف آن مجسمه شده. اگر ان را خرد کنید و نخاله اش را در چاله های خیابان بریزید تا مردم در دست انداز نیافتند ثوابش بیشتر است.


ما می گوییم شما زحمت کشیدید و تلاش کردید ولی زورتان برای دشمن کم است. اشتباه کردید و همزمان با مذاکرات شما، مدافعان حرم مذاکره ای کردند که روسیه این غول دنیا را به پای جنگ با داعش و تروریست ها در سوریه کشاند مانند مدافعان حرم.


6 سال است اشکارا با داعش و دیگر تروریست ها می جنگیم و شهدای زیادی آورده ایم و دفن کردیم ولی هیچ کدام از این مسوولین عالی را در زیر تابوت آن ها ندیدیم. در حالی که وقتی عده ای همجنس باز یا فاحشه در عملیات تروریستی کشته می شوند، آقایان فوراً پیام تسلیت و انزجار صادر می کنند. پس چرا برای شهدای خودمان اینگونه نیستید؟ در حلّه دهه هم وطن با امونیاک سوزانده شدند. چرا هیچ کدام از آقایان نیامدند به خانواده های عزادار سر بزندند؟  


به این آقایان می گوییم ما در یک قایقی هستیم و اگر هرکس بخواهد در جای خود سوراخی ایجاد کند که نمی شود. بذوید ببینید در کشورهای بی دین چه احترامی به سربازان جنگ های گذشته شان می گذارند؟


می گویند نیروهای نظامی یعنی ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی زیادی اند و بودجه کشور را مصرف می کنند. شما جزء کدام قبیله اید مگر؟ لااقل بروید از مورچه ها زنبورها یاد بگیرید که هم ملکه دارند هم سرباز.


بصیرت را از شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم یاد بگیرید که گفتند مگر ما مرده ایم که داعش بیاید و به حرم حضرت زینب(س) جسارت بکند؟ صدای فرمانده داعشی موجود است که پشت دیوارهای زینبیه می گفت ای زینب کو عباس هایت؟ و الآن از کشورهای زیادی مدافع حرم داریم. جایی دیدم سردار سلیمانی که آمریکا از او می ترسد، خاک کفش پدر یک شهید را پاک می کرد و بر چشمانش می مالید.


جوان 21 ساله افغانی مجروح و اسیر شد و فرمانده داعشی آمد و گفت این ها مزدور ایرانند و به او گفت اگر جانت را دوست داری به امیرالمونین شیعه ناسزا بگو که جوابی جز حاشا و کلا نشنید و با سیم چین یکی انگشتان این جوان را قطع کرد تا سبّ علی(ع) بگوید اما نگفت تا اینکه سر از بدنش جدا کرد. شاید اگر من جای او بودم با یک ناخن کشیدن کافر می شدم و همه ما تا در این موقعیت ها قرار نگیریم نمی توانیم ادعایی بکنیم. ایا جز این است که این جوان افغانی از امام و شهدای ما الگو گرفته است؟ با وجود این ها گاهی اجازه نمی دهند ما پیکرهای شهدای افغانی مدافع حرم را در بعضی شهر ها دفن کنیم که مایه تاسف است.


در زمان طاغوت، ما در خوزستان همسایه آمریکایی هایی بودیم که شاه به ان ها 3 برابر حقوق شان حق توحش می داد چون میگفتند ایرانی ها وحشی اند. حال ببینید ایران و ایرانی چه جایگاهی در بین ملت های آزاده ی منطقه دارد؟ این ها جز نتیجه مجاهدت های شهدای ماست؟


نگاه نکنید فلانی متدیّن است، ریش دارد، پاسدار است. به این ها نیست. به بصیر بودن است نه فقط متدین بودن. ابوموسی اشعری و شمر و این ملجم و عمرسعد هم متدیّن بودند اما نتیجه بی بصیرتی شان معلوم است و ما در این مملکت از این دست آدم ها کم نداریم. یک شهید با بصیرت از یک حوزه علمیه و دانشگاه بی بصیرت بالاتر است.


عربستان سالی 2 میلیون حاجی می آورد و با آن همه هزینه و دبدبه و کبکبه و در چند سال اخیر بیش از 90 هزار حاجی در حوادث مختلف کشته شده اند که عربستان به کشورهایی رشوه می دهد تا دم برنیاورند ولی ما بزرگترین نماز جماعت را با میلیون ها نفر برگزار می کنیم، 200 وعده غذایی به دهها میلیون نفر می دهیم، و 25 میلیون زائر را زیر سبیل داعش می آوریم و این غیر از نتیجه ی بصیرت داشتن ملت های شیعه است؟


فتنه گرانی که هنوز خواب های آشفته در سر دارید، بنده به شما می گویم که مردم و بسیجی ها بیدارند و اگر بخواهید دوباره غلطی بکنید دست شما را قطع خواهند کرد.

منبع: ارسن نیوز،

نظرات بینندگان