کد خبر: ۱۰۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۵

فعالیت بیش از 40 خانه ی قرآنی در جهرم

رئیس تبلیغات اسلامی جهرم گفت : خانه های قرآنی پایگاه های مبارزه با جنگ نرم هستند که توسط خود مردم و به صورت خودجوش فعالیت می کنند .

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام امیر جنگجو رئیس تبلیغات اسلامی جهرم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فعالیت بیش از 40 خانه ی قرآنی در شهرستان جهرم گفت : خانه های قرآنی پایگاه های مبارزه با جنگ نرم هستند که توسط خود مردم به صورت خودجوش فعالیت می کنند .

جنگجو خاطر نشام کرد : هدف از پرپایی اینگونه محافل قرآنی آسان کردن آموزش قرآن کریم ، تربیت معنوی قرآن آموزان و ارائه ی مشاوره های قرآنی و خانوادگی به قرآن آموزان است .

وی با اشاره به فعالیت چهار مؤسسه ی قرآنی در سطح شهرستان جهرم بیان داشت : تا کنون بیش از 1600 گواهینامه قرآنی سطح 1،2 و 3 برای فراگیران قرآنی صادر و اهدا شده شده است .

به گفته ی رئیس تبلیغات اسلامی جهرم 300 دوره آموزش روخوانی و روانخوانی با مجوز استان و مرکز در جهرم برگزار شده است و این سازمان مجری 9 دوره مسابقه ی تفسیر نورالهدی بوده که همواره جزء نفرات برتر این دوره در سطح استان بوده است .

گفتنی است  5 داور قرآنی ، 12تربیت معلم قرآن ، 6 استاد حفظ و یک نفر حافظ کل دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی در جهرم درحال فعالیت هستند .

منبع:  پسین جهرم

نظرات بینندگان