کد خبر: ۱۰۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
خطیب جمعه جهرم :

بومی گزینی در نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم باید مورد توجه باشد

خطیب جمعه جهرم با اشاره به بحث گزینش افراد در مراکز علمی ، صنعتی و یا ادارات در خصوص جذب نیرو در نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم متذکر شد : استفاده از نیروی کار و متخصصین بومی باید مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش شیرازه  آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته خواهان توجه بیشتر به مفهوم ، اجرا و پیش بردن عدالت در جامعه نسبت دیگر جوامع شد و خاطر نشان کرد : مسئولیت ها امتحان الهی است و مسئولین باید در این مسند عدالت به خرج دهند . همچنین در مسائل غیر دولتی و خصوصی نیز انصاف و عدالت باید رعایت شود .

خطیب جمعه جهرم با اشاره به بحث گزینش افراد در مراکز علمی ، صنعتی و یا ادارات در خصوص جذب نیرو در نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم متذکر شد : استفاده از نیروی کار و متخصصین بومی باید مورد توجه قرار گیرد .

وی با گلایه از نادیده گرفته شدن حق نیروی بومی در گزینش این نیروگاه از مدیران شهرستان خواست تا در صورتی که غفلتی در این زمینه صورت گرفته است جبران شود و به طور جد پیگیر این مسئله باشند .

آیت الله دژکام در بخش دیگری از خطبه ها با گرامی داشت ولادت امام حسن عسکری (ع) و وفات حضرت فاطمه معصومه (س) به قیام مردم قم در سال 56 که به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد اشاره کرد و بیان داشت : در حال حرکت در مسیر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستیم و هراتفاقی هم که بیفتد تا آخر ایساده ایم و با یاری خداوند پرچم اسلام به دست مقدس امام زمان (عج) خواهد رسید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز موسوم به کشف حجاب رضاخانی گفت : در آن زمان می خواستند با اجبار حجاب را از سر آنانی که به حجاب مقید بودند بردارند اما مردم ایران این جریان را برنتابید و پای اسلامشان ایستادند و رژیم پهلوی را بیرون کردند .

خطیب جمعه جهرم ادامه داد : امروز نیز دشمنان همان تفکرات را دنبال می کنند و در جنگ نرم با تبلیغ بدحجابی به دنبال از بین بردن غیرت جوانان ما هستند . همانگونه که قبلا دشمنان را ناامید کردیم اکنون نیز باید با بصیرت به نحوی عمل کنیم که دشمن نا امید تر از گذشته باز گردد و جرئت تعرض به کیان نظام مقدس اسلامی را نداشته باشد .

منبع: پسین جهرم

نظرات بینندگان