کد خبر: ۱۰۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۵

حضور سپیدان در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان کشور+ عکس

دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاییان کشور از ۱۵ تا ۱۸ دی ماه از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
به گزارش شیرازه مدیر کمیته امداد سپیدان از حضور فعال واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد در دومین نمایشگاه بین المللی توانمندی های روستائیان کشور در تهران خبر داد و اظهار کرد: دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاییان کشور از ۱۵ تا ۱۸ دی ماه از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است و نمایندگان روستاییان سپیدان در آن حضوری پررنگ داشته اند.

وی افزود: سپیدانی ها در این نمایشگاه غرفه های مربوط به شهرستان و عرضه تولیدات و صنایع دستی و ابتکارات و خلاقیت های روستاییان و معرفی جاذبه ها و توانمندی ها و…  را در نمایشگاه شرکت داده و در آن با حضور روستاییان منتخب، شیوه زندگی و معیشت روستاییان سپیدان را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است، دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، وزرا، استانداران، نمایندگان مجلس از بازدیدکنندگان فعالیت های سپیدانی ها در این نمایشگاه بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: سپیدان پرس
نظرات بینندگان