کد خبر: ۱۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

معاونین وزیر راه و شهرسازی فردا به خرامه می آیند

طی هماهنگی های انجام شده در کارگروه حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سه تن از معاونین وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیر کل استان جهت بازدید از پروژه های جاده ای فردا به خرامه سفر می کنند.

به گزارش  شیرازه  فرشید معمار رییس اداره راه و شهرسازی خرامه اظهار داشت: امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس این وزارت خانه فردا به خرامه می آیند.

وی افزود: در این سفر، مدیرکل و معاون اداره کل راه و شهرسازی فارس نیز حضور خواهند داشت که احتمال دارد خلیل رضاییان معاون امور عمرانی استاندار فارس نیز در این سفر، معاونین وزیر را همراهی کند.

معمار با بیان این نکته که معاونین وزیر، فردا صبح در فرودگاه شهید دستغیب شیراز حضور خواهند داشت گفت: پس از بازدید از آزادراه شیراز اصفهان، احتمالا حوالی ساعت 9 صبح، برنامه بازدید از پروژه های خرامه آغاز می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی خرامه ادامه داد: بازدید از دو پروژه مهم جاده خرامه نی ریز و جاده خاوران خرامه ارسنجان در دستور کار برنامه های فردا قرار دارد که پس از آن نیز جلسه جمع بندی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر جاده خرامه نی ریز و جاده خاوران خرامه ارسنجان در حال فعالیت بوده و جاده خرامه به معزآباد جابری، اصلاح پیچ کوه خیاره و جاده خرامه تا قبر سفید در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

منبع: صدای خرامه،

نظرات بینندگان