کد خبر: ۱۰۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

گردهمایی بزرگ یاوران انقلاب در سپیدان برگزار شد

گردهمایی بزرگ یاوران انقلاب در آستانه فرارسیدن دهه پرفروغ فجر در سپیدان برگزار شد.

به گزارش شیرازه  گردهمایی بزرگ یاوران انقلاب سپیدانی در آستانه فراررسیدن دهه پر فروغ فجر با حضور حجة السلام موسوی انور امام جمعه سپیدان و جابر مهدیار عضو شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی فارس در مسجد جامع عتیق شهر اردکان برگزار شد.

این جمله ” اگر غلطی از آنها سر بزند ایران، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد” یک جمله بازدارنده و نشآت گرفته از روحیه انقلابی بود که حضرت آقا با بیان این جمله جلوی خیلی چیز ها را بست!

امام جمعه سپیدان با طرح این سوال که” چرا در آمریکا طرح های تحقیقاتی ۱۰ برای مواجهه با ایران صورت می گیرد؟!” اظهار داشت: رویکردهای تحریم، تهدید و فشار در قالب هفت سناریو برای ایران اسلامی تعریف شده است و در این سه رویکرد سه گزینه نظامی علیه ایران از ناحیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تنظیم شده و به سیاستمداران آمریکایی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به صحبت تاریخی حضرت آقا که فرمودند: ” اگر غلطی از آنها سر بزند ایران، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد” تصریح کرد: این جمله یک جمله بازدارنده و نشآت گرفته از روحیه انقلابی بود که حضرت آقا با بیان این جمله جلوی خیلی چیز ها را بست!

هدف آمریکا از نفوذ در رده های بالا را مهار قدرت ایران، تغییر رفتار جمهوری اسلامی و تغییر ساختار جمهوری اسلامی است

امام جمعه سپیدان خاطر نشان کرد: نظریه پردازان و استراتژیست های آمریکایی پس از اینکه نتوانستند از گزینه های تهدید و تحریم بهره ایی ببرند به این نتیجه رسیدن که اگر می خواهند به نفعی برسند؛ باید به فکر معامله بزرگ وسوسه انگیز و راهبردی با ایران باشند! و نتیجتا به توجیه برد برد و نفوذ و برگشت به ایران پای میز مذاکره نشستند.

وی هدف آمریکا از نفوذ در رده های بالا را مهار قدرت ایران، تغییر رفتار جمهوری اسلامی و تغییر ساختار جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تغییر رفتار و ساختار یعنی از بین بردن کلمه و روحیه انقلابی با اظهار آن از طرف مسئولین رده بالا در سایت ها و فضای مجازی به جهت باور عمومی جهت کنترل و از بین بردن سیاست های ملی و منطقه ایی جمهوری اسلامی و تبدیل آن به یک حکومت دموکراتیک مثل ترکیه!!!

موسوی انور تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که حیات شیعه با حیات صهیونیست ها دور از هم است.

تشکیل یاوران مردمی انقلاب ماحصل تفکر انقلابی مد نظر حضرت آقا است

امام جمعه سپیدان در ادامه با بیان اینکه توطئه فتنه ۸۸ به عنوان فرصت طلایی دشمنان به لطف الهی، حضور مردم و مدیریت الهی حضرت آقا خنثی شد؛ خاطر نشان کرد: برداشتن مرگ بر آمریکا از زبان برخی شخصیت های بی  فکر و مسائل برجام که حتی آب خوردنمان را به آن ربط دادند! جزء اهداف بعد از فتنه آمریکا بوده و هست. وی تشکیل یاوران انقلاب را ماحصل تفکر انقلابی مد نظر حضرت آقا دانست و ابراز داشت: ما جمهوری اسلامی بزنگاهی داریم، سر بزنگاه اگر برخی ها غافل و خواب باشند به ضرر نظام، مردم و کشور تمام خواهد شد!

حجة الاسلام موسوی انور استقلال طلبی در دنیای پر از فساد، ظلم، نامردی و تباهی را مستلزم پرداخت هزینه دانست و اظهار داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران این هزینه را پرداخت کرده و با سردمداری مبارزه با بی عدالتی، ظلم، فساد، استکبار و صهیونیست در دنیا، عزت ایران و ایرانی را حفظ کرده است.

امام جمعه سپیدان: تنها چیزی که برایم مهم است غرور و عزت ایرانی در زیر سایه ولایت فقیه است.ما انتخابات را مدیریت نمی کنم بلکه روشنگری می کنیم! 

امام جمعه سپیدان انتخابات را هدف بعدی آمریکا برای تغییر رفتار ایران دانسته و اظهار داشت: روشنگری و دغدغه در شهرستان ها باید بیش از پیش بین نیروهای انقلابی مد نظر قرار بگیرد و جلوی این طرح خبیثانه گرفته شود. از همین رو بنده در شهرستان بدون در نظر گرفتن حزب و جناح خاصی حرف ها را می زنم تا فردای قیامت حجت داشته باشم و تنها چیزی که برایم مهم است غرور و عزت ایرانی در زیر سایه ولایت فقیه است. وی تصریح کرد: امروز انتخابات برای ما یک امر حیاتی است و حضور در انتخابات مهم ترین عامل خنثی کننده این طرح خبیثانه آمریکاست. امروز همه باید با احساس شرعی، انقلابی و ملی جبهه قوی انقلابیون را در شهر و روستا تشکیل دهند و نتیجه آن در انتخابات تبلور پیدا کند.

موسوی انور با اظهار اینکه ما انتخابات را مدیریت نمی کنم بلکه روشنگری می کنیم خاطر نشان کرد: مدیریت را کسانی می کنند که در انتخابات ۸۸ شبی یک میلیون به ارازل و اوباش داده بودند تا آن فجایع را به بار بیارورند!

وی در پایان با تاکید بر اینکه تا روحیه انقلابی، بسیجی و حزب الهی در وجود مردم ایران اسلامی وجود دارد، دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید! توصیه های ذیل را خطاب به مردم عنوان کرد:

در انتخابات هوشیار باشید

گرایش ها و وابستگی های زود گذر و کوچک را کنار بگذارید

مسائل قومیتی، خانوادگی و محلی را کنار بگذارید

انقلابی فکر و انقلابی عمل کنید

شورا های روستا و شهر را نگذارید در دست نیروهای پیاده نظام آمریکا بیوفتند!

مواظب جریان نفاق مرده در شهر و روستا باشید که با جرقه ایی روشن می شود

بخش اعظمی از سختی های مردم متعلق به سیاست های غلط، اختلافات، آسیب های دولت هاست و ربطی به نظام ندارد پس مردم، خانواده شهدا و انقلابیون با حساسیت به انتخابات نگاه کنند.

ائتلاف بین نیروهای انقلابی در انتخابات صورت گیرد. غرور ملی مردم خدشه دار نشود!

منبع:سپیدان پرس،

نظرات بینندگان