کد خبر: ۱۰۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

غایب بزرگی که به چشم آمد!/ انتقاد امام جمعه سپیدان از مراسم معارفه شهردار هماشهر

در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی سپیدان از زحمات سه ساله مهندس چابکی شهردار اسبق هماشهر تقدیر شد.

به گزارش شیرازه  در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان که با موضوع هماهنگی برنامه های فرهنگی دهه فجر در محل سالن جلسات نهاد امامت جمعه شهرستان برگزار شد؛ از زحمات سه ساله مهندس چابکی شهردار اسبق هماشهر تقدیر شد.

در حالی آئین معارفه علی منصوری شهردار جدید هماشهر هفته پیش در مسجد جامع این شهر برگزار شد که هیچ دعوتی نه از طرف مجموعه فرمانداری و نه شورای شهر هماشهر از مهندی یوسف محمدی چابکی شهردار اسبق نشده بود!

این مهم سبب واکنش و انتقاد شدید امام جمعه سپیدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شد.

امام جمعه سپیدان با اظهار اینکه این مهم خلاف نزاکت و ادب است! بیان داشت: بنده آن روز از عدم دعوت مهندس چابک در مراسم معارفه خیلی ناراحت شدم، اما چیزی نگفتم.

وی تصریح کرد: این آمدن و رفتن های مدیریتی برای همه مسئولین اتفاق می افتد؛ اگر با شما چنین رفتاری شود چه عکس العملی خواهید داشت؟! شما توقع ندارید وقتی می خواهید مسئولیت را واگذار کنید تشکری از شما شود؟!

موسوی انور با تاکید بر اینکه کار ما فرهنگ سازی و مقابله عملی و لسانی با بی فرهنگی است؛ اظهار داشت: جا داشت در آن جلسه مسئولین مربوطه با تماس تلفنی از مهندس چابک دعوت می کردند و این مرسومات مدیریتی را انجام میداد!

وی با بیان اینکه اگر آسمان آبی است باید برای همه آبی باشد؛ خاطر نشان کرد: از همین رو در مقابل ضعف فرهنگی موجود در هماشهر و بی حرمتی به آقای چابکی؛ بنده ضمن عذر خواهی از جانب مقصرین از زحمات سه ساله ایشان در این مراسم فرهنگی تشکر می کنم.

وی در پایان ابراز داشت: اگر کسی هم بخواهد از زحمات ایشان تشکری داشته باشد از ادب و نزاکتش است!

 

گفتنی است بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش همایجان شهرستان سپیدان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۷۰۷۳ نفر بوده است. این بخش که قبلا با مرکزیت دهپاگا بود؛ با بخشنامه وزارت کشور در خصوص تقسیمات جدید کشوری به شهر هماشهر با پیوستن روستاهای دهپاگا دهبید دمقنات عباس آباد و کریم آباد به شهر تبدیل شد.

انتهای پیام/


منبع:  سپیدان پرس

نظرات بینندگان