کد خبر: ۱۰۵۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
نماینده مردم فارس در مجلس در گفتگو با شیرازه:

گزارش معتبری که پارازیت در شیراز را تایید کند وجود ندارد/تاحصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع هستیم

داریوش اسماعیلی نماینده مردم فارس در مجلس گفت: مدیران تنظیم مقررات رادیویی و ارتباطات و حتی وزیر ارتباطات به عنوان بخش های تخصصی در کشور در زمینه امواج رادیویی و تشخیص سلامت، این قضیه را تایید نکردند.
گزارش معتبری که پارازیت در شیراز را تایید کند وجود ندارد/تاحصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع هستیم
به گزارش شیرازه، نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما درباره موضوع پارازیت که اخیرا در شیراز مطرح شده، گفت: این موضوع اذهان عمومی جامعه را آنقدر تحریک و تشویش کرد که شاهد نگرانی در بین برخی از مردم بودیم، ما به عنوان نمایندگان مردم این موضوع را بررسی و پیگیری کردیم.

 وی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی، مدیران تنظیم مقررات رادیویی و ارتباطات و حتی وزیر ارتباطات به عنوان  بخش های تخصصی در کشور در زمینه امواج رادیویی و تشخیص سلامت، این قضیه را تایید نکردند، گفت: این جریان تقریبا صحت ندارد و اکنون در حال بررسی های بیشتر هستیم.

عضو مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این که از لفظ تقریبا استفاده می کنیم بدین جهت است که هنوز کارشناسی کامل انجام نشده که بخواهیم بطور قطعی گزارش مکتوب در این زمنیه ها ارائه بدهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارش تاییده شده ای مبنی بر وجود پارازیت هایی که اخیرا شایعه شده است وجود ندارد، تصریح کرد: سرچشمه این شایعه را می توان در افرادی پیدا کرد که همواره به دنبال تولید معضل در مملکت و بیشتر در فکر ناامید کردن مردم هستند.

وی در انتها خطاب به مردم استان فارس گفت: جای نگرانی نیست چرا که ما به عنوان نمایندگان مردمی در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان نیز این جریان را پیگیری می‌کنیم و تاکنون صحت وجود پارازیت در شیراز تایید نشده است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
0
خخخخخ نه این پارازیت ها اون پارازیت ها که همه میدونن منبعش کجاست خودتونو به کوچه علی چپ نزنید